Banca Transilvania a lansat Creditul APIA 100% online – o premieră în România!
Roxana Dobre -Banca Transilvania a lansat Creditul APIA 100% online pentru clienții care beneficiază în acest an de subvenții. Creditul APIA 100% online, fără niciun drum la bancă, este o premieră în România. Împrumutul asigură banii de care fermierii au nevoie pentru plăți curente, până la primirea subvențiilor derulate prin Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA).
Prin Creditul APIA 100% online clienții pot avea acces la bani în aproximativ o oră și cel târziu în următoarea zi lucrătoare.
Detalii despre cel mai nou credit derulat de Banca Transilvania:
- Destinație: achiziția de materii prime și mărfuri, pentru salarii, respectiv plata utilităților, taxelor la stat și către furnizori;
- Suma acordată: până la 90% din suma pe care urmează să o primească un client BT, ca subvenție;
- Perioada împrumutului: se acordă pe o perioada până la primirea subvenției;
- Garanția: este subvenția care urmează să fie primită de la APIA.
Ce trebuie să facă fermierii care să beneficieze de creditul APIA 100% online
Pentru a aplica pentru împrumut, clienții trebuie să aibă adeverință eliberată de APIA, iar contul colector specificat pe adeverință să fie la Banca Transilvania. BT este cel mai mare susținător al agriculturii românești, cu aproape 35.000 de clienți. În 2022, banca a acordat peste 6.000 de împrumuturi, în valoare de 5,5 miliarde lei, din care peste 500 milioane de lei reprezintă credite APIA.
Ca să aplicați pentru Creditul APIA 100% online apăsați AICI.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei
Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Are 20% cotă de piață, aproape 4 milioane de clienți, peste 9.200 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.
Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane dolari și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+. Dincolo de banking, banca dorește să aibă impact pozitiv în România – pentru oameni, business și mediu.