• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Valoarea cumulată a portofoliului de mărci TRANSAVIA depășește 103 milioane de euro, în creștere cu 28% față de anul trecut

    Roxana Dobre -

    Brand Finance® Romania 50, ediţia 2023 plasează TRANSAVIA pe locul 4 în clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci din România. Avansul de 28% față de anul trecut, cel mai mare din top 10, arată o creștere a valorii cumulate a portofoliului liderului pieței de carne de pui din România de aproximativ 22 de milioane de euro, depășind în acest an 103 milioane de euro.

    Rezultatul remarcabil plasează cel mai mare producător de carne de pui din România în fruntea companiilor din industria alimentară, fiind surclasată doar de alte două companii multinaționale din sectorul băuturilor și de un retailer local din domeniul IT&C.

    „Am primit cu bucurie și satisfacție clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci din România pentru 2023, publicat de Brand Finance®, în care TRANSAVIA este cea mai bine cotată companie producătoare de mâncare. Faptul că avem cea mai mare creștere a valorii portofoliului față de anul anterior din top 10 este o recunoaștere extraordinară a eforturilor noastre constante de a face lucrurile exact așa cum trebuie, de la bob la furculiță, în ciuda unui an extrem de provocator pentru întreaga economie.  Acest succes nu ar fi fost posibil fără eforturile echipei noastre dedicate și fără încrederea consumatorilor care aleg produsele noastre zi de zi”, a afirmat Ioan Popa, Președinte și Fondator TRANSAVIA.

    Liderul pieței de carne de pui din România ocupă pe locul 4 în clasamentul pe 2023 a celor mai valoroase portofolii de mărci din România, realizat de Brand Finance® Romania 50

    Valoarea brandului emblematic Fragedo a crescut cu peste 22 de milioane de euro

    Raportul Brand Finance® arată că și valoarea brandului emblematic Fragedo, cel mai important din portofoliului TRANSAVIA, a crescut cu peste 22 de milioane de euro, urcând 3 poziții în clasament, până pe locul 15, confirmând apetența consumatorilor pentru produse românești sigure, de înaltă calitate.

    Investițiile masive, realizate în mod constant an de an din fonduri proprii, transparența și onestitatea în comunicare, dezvoltarea durabilă și deschiderea permanentă spre inovație susțin clasarea reputatei afaceri de familie, cu capital 100% românesc, în topul celor mai valoroase portofolii de mărci din România.

    Pusă în valoare de un model de afacere unic în regiune, TRANSAVIA integrează vertical întreaga sa operațiune, asigurând calitatea, siguranța și durabilitatea pe întreg lanțul de producție, de la bob la furculiță.

    Brand Finance® este cea mai mare firmă independentă la nivel global în consultanța privind evaluarea brand-urilor

    Brand Finance a fost fondată în 1996, cu scopul conectării brand-urilor cu profitabilitatea afacerii. Un Raport de Evaluare de Brand prezintă în detaliu ipotezele, sursele de date și calculele efectuate pentru a ajunge la valoarea brand-ului. În plus față de evaluarea fiecărui brand în parte, raportul Brand Finance® Romania 50 prezintă și o clasificare a celor mai valoroase 10 portofolii de mărci, care sunt calculate pentru companiile ce utilizează mai mult de un brand pe piață.

    Aceste portofolii includ peste 40 de mărci locale bine-cunoscute, iar cele mai valoroase dintre acestea sunt și prezentate individual în clasamentul principal al celor mai valoroase branduri din țară. Compania evaluează peste 5.000 de brand-uri în fiecare an, în toata lumea și în toate sectoarele, publicând peste 100 de rapoarte anual.

    TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui

    TRANSAVIA este una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandul de carne de pui Fragedo și semipreparate pe bază de pui Papane. Inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România, TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță.

    În cei peste 32 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent aproape 2.400 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui.

    Aproximativ 30% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene și de pe alte continente. Fragedo, brand emblemă al companiei, este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) poartă pe spotul TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate.

    TRANSAVIA este singura companie cu capital 100% românesc care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar.


    Te-ar mai putea interesa

    Fermierii cu subvențiile în conturi înainte de Paște. Lista anunțată de APIA Plata ANT bovine. Primele județe unde fermierii au anunțat că au banii în cont Mușcate: plantare, îngrijire, înmulțire

    Ultimele știri

    Ioan Moraru, Mecanica Ceahlău: Utilajele produse la Piatra Neamț sunt cu 35% mai ieftine decât cele din import Flori care se plantează lângă bulbii de primăvară Hurlupi la prun: cauze ale bolii, combatere