• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour a deschis primul hipermarket din Craiova și continuă expansiunea la nivel național

    Angelica Lefter -

    Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează primul hipermarket din Craiova. Noul magazin este situat pe Calea Severinului, nr. 61, în incinta Promenada Craiova, unde clienții se pot bucura de o experiență completă la cumpărături.

    Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România în 2001 și rămâne în poziția de format strategic la nivelul întregii rețele, oferind cea mai variată gamă de produse, accesibilă pentru toate buzunarele.

    Conferința de deschiderea a hipermarketului Carrefour din Craiova

    Rețeaua Carrefour Hipermarket România ajunge la un număr de 45 de unități la nivel național, dintr-un total de peste 410 magazine multiformat

    Extinderea rețelei face parte din planul omnichannel al companiei de a-i întâmpina pe clienți cu produsele preferate, atât în magazinele fizice, cât și online.

    ”Continuăm extinderea rețelei noastre de peste 410 magazine multiformat prin deschiderea celui de-al 45-lea hipermarket Carrefour la Craiova, un oraș strategic pentru regiunea sudică a țării, și ne reînnoim angajamentul de a le oferi românilor cel mai bun portofoliu de produse și servicii. Viitorul este omnichannel, iar modelul Carrefour cuprinde o gamă completă de opțiuni, de la brick & mortar până la comenzi digitale rapide și fluide – o rețea creată pentru a oferi o experiență de retail conectată, bazată pe soluții digitale. În continuare, ne vom continua expansiunea într-un ritm accelerat pe toate formatele: hipermarketuri, supermarketuri, conceptul de discount, proximitate și comerțul electronic”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, COO, Carrefour România.

    Hipermarketurile Carrefour oferă o gamă extinsă de articole

    Hipermarketurile Carrefour oferă cea mai extinsă gamă de articole la nivelul întregii rețele: peste 35.000 de produse alimentare și non-alimentare în noul magazin din Craiova

    Camelia Nicolescu, Director hipermarket Carrefour Craiova a completat că produsele Carrefour România sunt menite să ofere clienților o experiență variată, în funcție de gusturi și de alegeri.

    ”Carrefour România își propune să fie un partener de încredere pentru comunitatea locală, oferindu-le craiovenilor mai mult decât o experiență optimă la cumpărături. Clienții noștri vor găsi în incinta noului magazin o selecție generoasă, de peste 35.000 de produse, printre care produse locale variate, bine recunoscute în zonă. Oltenia se bucură de o mare varietate de producători, iar clienții vor regăsi pe rafturi savoarea bunătăților locale și regionale, dar și produse internaționale. Ne dorim să fim alegerea numărul unu a craiovenilor pentru cumpărăturile lor zilnice și săptămânale, astfel că îi așteptăm în magazin cu promoții speciale”, a declarat Camelia Nicolescu, Director hipermarket Carrefour Craiova.

    Carrefour oferă o selecția extinsă de vinuri cu tradiție

    Prin deschiderea noului hipermarket, Carrefour, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, generând 140 de locuri de muncă

    Noul hipermarket din Craiova oferă multiple opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, prin gama variată de fructe și legume proaspete, românești, preparate tradiționale, produse bio, selecția extinsă de vinuri cu tradiție, precum și specialități de la producătorii locali și regionali, mici, mijlocii și mari. Carrefour se angajează să păstreze tradiția oferirii unei game variate de produse locale, printre care se regăsesc: delicioasele lactate de la ”Artego”, mezelurile de la producătorii locali ”Teldo” și ”Mălina”, dar și fructe și legume de la fermieri locali și regionali, mici, mijlocii și mari, precum ”Pomiviticola” (struguri, mere), ”Nuova Frutticultura Rumena” (piersici, nectarine, gutui, mere), ”Vanca Petre IF” (ardei gras, kapia, vinete, gogoșar, ardei iute), ”Sere Universal” (castraveți, dovlecei) și multe altele.

    Alte produse de origine locală pe care clienții le pot găsi în magazin sunt:

    În plus, magazinul include în oferta sa și produse non-alimentare din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă și grădină, produse cosmetice sau jucării. Totodată, noua colecție de haine TEX, potrivite pentru sezonul rece, va fi disponibilă încă de la deschidere. Mai mult, pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum transferul de bani prin MoneyGram, bilete loto prin Loteria Română, carduri cadou, atât Carrefour, cât și de la parteneri (IKEA, Lensa, Roblox, etc.). De asemenea, cu ajutorul cardului Direct de la Carrefour, clienții pot beneficia de plata în rate a produselor achiziționate, precum și de 5% cashback din valoarea coșului de cumpărături.

    Cu ocazia deschiderii, clienții pot consulta cataloagele cu oferte și promoții speciale și participa în perioada 5 octombrie – 5 noiembrie la tombola cu premii, prin care au șansa să câștige unul dintre cele 100 de carduri cadouri în valoare de 100 euro, în schimbul unui bon de cumpărături în valoare de minimum 100 de lei înregistrat pe site-ul: https://lp.carrefour.ro/deschidere-craiova/. Mai mult, în ziua deschiderii, clienții au șansa de a câștiga premii instant: din 30 în 30 de minute se anunță o casă norocoasă, unde clientul care se află la scanat produsele primește un pachet cadou cu o selecție de produse marcă proprie.

    Hipermarketul este deschis de luni până duminică, între orele 07:00 – 22.00. Cu o suprafață de vânzare de peste 6.000 de metri pătrați, magazinul pune la dispoziția clienților un mix de șapte case tradiționale și unsprezece case de tip self checkout.

    Universul Act for Good Carrefour – disponibil prin intermediul aplicației mobile

    Universul Act for Good Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților, prin intermediul aplicației mobile

    Prin intermediul programului Act For Good, disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.

    Carrefour continuă demersul de modernizare a magazinelor din toată țara, folosind avantajele tehnologiei, pentru a face experiența de cumpărături cât mai ușoară și plăcută. Dincolo de casele 100% self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv pentru toată lumea, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul ei, pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, iar experiența devine simplă și rapidă.

    Plata cu PET – strategie Carrefour pentru protejarea mediului

    Grijă pentru mediu și comunitate

    Ca parte a strategiei Carrefour de protejare a mediului înconjurător, Carrefour aduce în perioada 5 – 8 octombrie, în intervalul 9.00–21.00, ultima ediție a caravanei Plata cu PET, în cadrul căreia clienții pot achiziționa fructe și legume proaspete, crescute local, la prețul special de 1 PET, 1 doză de aluminiu sau 1 ambalaj de sticlă per bucată. Mai mult, pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, clienții primesc o cantitate dublă de fructe și legume. Plata cu PET este o inițiativă Carrefour în parteneriat cu Coca-Cola HBC, GreenPoint Management, TOMRA, FEPRA și EcoSynergy.

    Mai mult, ca sistem permanent, clienții pot aduce în noul magazin recipiente cu ulei folosit și beneficia de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.

    Nu în ultimul rând, Carrefour își invită clienții să pună binele pe lista lor de cumpărături și să doneze în locul special amenajat alimente pentru persoanele din comunitățile defavorizate, în cadrul proiectului Banca de alimente, dezvoltat alături de Crucea Roșie Română.

    O experiență omnichannel la cumpărături

    Din 5 octombrie, craiovenii vor avea posibilitatea să acceseze cele peste 35.000 de produse, atât în magazinul fizic, cât și online, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau al platformelor partenere BRINGO și Glovo.

    BRINGO, platforma românească de personal shopping care efectuează livrări de la 90 de minute, la 30 sau, chiar în timp record, în 15 minute, oferă un univers cu multiple opțiuni, din care clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket pentru ridicare personală, prin opțiunea Click & Collect.

    Totodată, din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de magazinul Carrefour Craiova, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.

    În linie cu viziunea omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu a clienților, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.

    Noul Hipermarket Carrefour se află în incinta Promenada Craiova

    Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung

    Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 410 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

    Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta ”în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

    Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.


    Te-ar mai putea interesa

    Fermierii cu subvențiile în conturi înainte de Paște. Lista anunțată de APIA Agnes Jansen, olandeza care produce legume bio la Sărata: Mă pensionez și caut pe cineva să continue ferma Macerat de coada calului – rețetă. Beneficii

    Ultimele știri

    Tehnologia Chemark Rom la rapiță pune bazele unor producții mari în Teleorman, la ferma Nutrelo Trei boli periculoase depistate în cultura sa de grâu de fermierul Georgian Corniță Se construiește o nouă fabrică ce va prelua lapte de la fermierii români