Organizare Evenimente și Cercetare de Piață, două oferte noi în portofoliul Agrointeligența – BTVideo
Vlad Macovei -Grupul Agrointeligența, în parteneriat strategic cu BTVideo, anunță lansarea a două noi instrumente pentru jucătorii care își propun să facă diferența în piața de agribusiness, unde anul 2024 se anunță a fi de „totul sau nimic”.
Agrointeligența – BTVideo Events oferă servicii complete pentru organizarea de evenimente premium în agribusiness. Agrointeligența – BTVideo Events construiesc, complet, pentru partenerii săi, evenimente de referință, atât indoor, cât și outdoor, adaptate tuturor cerințelor. Aceste evenimente pot fi personalizate, construite în stil clasic sau folosind inovație, în care să se îmbine exuberanța creativă, forța dinamică și experiența interactivă. Agrointeligența – BTVideo Events colaborează cu cei mai renumiți experți din piața de organizare de evenimente care au în portofoliu proiecte cu Coca Cola, Orange, Heineken, BRD, BCR, Bosch, Amazon, Mega Image sau Xerox. Avem acces la cele mai noi și mai complete oferte în ceea ce privește locațiile, corturile, scenografia, echipamentele audio-video, formatele de succes. Totul, la cele mai competitive bugete.
Agrointeligența – BTvideo Market Research vine cu o ofertă completă de servicii de cercetare cantitativă și calitativă a pieței utilizatorilor de produse și servicii din agricultură. Adică a grupurilor-țintă constituite din toate categoriile de fermieri din România. Toate tipurile de cercetări de piață, inclusiv focus-grupuri, care să ofere răspunsuri despre care este mișcarea câștigătoare în 2024, vor fi la îndemâna companiilor din agribusiness prin intermediul Agrointeligența – BTVideo Market Research. Toate cercetările de piață vor fi coordonate de o echipă de sociologi și comunicatori de cel mai înalt nivel profesional, cu o cunoaștere în profunzime a sectorului agroalimentar.
Grupul Agrointeligența este liderul presei agricole din România după audiența măsurată, independent și oficial. BTVideo este cel mai important furnizor de instrumente de marketing pentru sectorul de agribusiness.