• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour a anunțat câștigătorii Premiilor Internaționale pentru Tranziție Alimentară

    Roxana Dobre -

    Ceremonia de decernare a Premiilor Internaționale pentru Tranziție Alimentară (IFTA), care a avut loc în luna martie, la Paris, a desemnat cele mai responsabile branduri în materie de Responsabilitate Socială Corporativă, votate de către 250.000 de clienți Carrefour din șapte țări membre ale Grupului. Agricola, cu feliuțele de pui Bravito, Artesana, cu laptele proaspăt de vacă și iaurtul de altădată Drag de România, marcă proprie Carrefour au fost premiate la Paris.

    Carrefour România a anunțat câștigătorii Premiilor Internaționale pentru Tranziție Alimentară (IFTA). 250.000 de clienți ai Carrefour din șapte țări au luat parte la vot.

    Citiți și: Carrefour, parteneriat cu Tazz pentru cumpărături rapide: 39 de hipermarketuri listate în aplicație

    Agricola, cu feliuțele de pui Bravito, Artesana, cu laptele proaspăt de vacă, și iaurtul de altădată Drag de România, marcă proprie Carrefour, premiate la Paris

     Brandurile din România premiate în cadrul Galei de la Paris

    În urma voturilor clienților, brandurile din România premiate în cadrul Galei sunt:

    ➔ Agricola: Bravo, Bravito Piept de pui. Juriul a acordat șapte premii la categoria „Mari companii locale,” la care marele câștigător a fost România cu brandul Agricola. Produsul câștigător din gama Bravo provine de la păsări crescute natural și hrănite sănătos, fără antibiotice.
    ➔ Artesana: Lapte proaspăt de vacă. O noutate începând cu cea de-a 3-a ediție a premiilor IFTA a reprezentat-o categoria creată pentru a recompensa companiile mici și mijlocii locale. Printre furnizorii de marcă națională premiați se numără și Artesana, cel mai apreciat producător din competiție, cu un produs clasic: laptele de vacă.
    ➔ Marca proprie Carrefour, Drag de România: Iaurtul de altădată. Produsul tradițional, foarte apreciat de clienți, integrează atribute cheie ale conceptului de tranziție alimentară, fiind, de asemenea, apreciat și pentru ambalajul sustenabil din sticlă, cu un aspect în stil retro.

    „Produsele românești reprezintă un pilon strategic de diferențiere și competitivitate pentru Carrefour România, pe care le promovăm prin diverse acțiuni: de la campanii de brand sau promoționale, menite să susțină puterea de cumpărare, la târguri de producători locali sau chiar competiții internaționale, cu scopul de a face cunoscută calitatea produselor românești unui public cât mai larg. Nu este de mirare că produsele locale câștigătoare, implicit marca proprie Carrefour, 100% românească, au intrat în lumina reflectoarelor. Portofoliul nostru de produse private label realizate cu peste 260 de producători români include o varietate de articole valoroase pentru patrimoniul culinar românesc și nu numai. Vom continua să sprijinim prin orice demers producătorii locali și gustul autentic al produselor fabricate în România, ca parte a misiunii noastre Act for Food și în scopul tranziției alimentare pentru toți,” a declarat Alina Horgea, Director Mărci Proprii și Tranziție Alimentară, Carrefour România.

    În perioada 20 noiembrie – 3 decembrie 2023, clienții Carrefour au fost invitați să voteze, prin intermediul unei platforme dedicate, produsele pe care le consideră cele mai emblematice pentru „Tranziția Alimentară pentru toți”. În timpul acestei prime etape de votare, competiția a înregistrat 210 produse înscrise și peste 250.000 de voturi. Un juriu extern, format din experți internaționali*, s-a reunit pe data de 19 martie la Paris, pentru a selecta furnizorii câștigători ai premiilor.

    Produsele participante, înscrise în urma apelului de proiecte lansat de Carrefour în rândul furnizorilor săi parteneri, au fost selectate în baza angajamentului lor față de cele șase teme cheie ale tranziției alimentare: sănătate și nutriție îmbunătățită, ambalare responsabilă, agricultură sustenabilă și ecologică, comunicare responsabilă, produse durabile certificate, diversitate și incluziune.

    Prin intermediul acestui concurs desfășurat la nivel internațional, Carrefour a mobilizat peste 150 de parteneri, în cadrul misiunii sale de a fi lider în tranziția alimentară pentru toți. Acest angajament, care se află în centrul strategiei Grupului, se bazează pe o ambiție colectivă, pe termen lung, de a oferi o gamă de produse mai sănătoase și mai durabile, de a proteja clima, atingând neutralitatea în materie de carbon până în 2050, de a proteja biodiversitatea, prin combaterea defrișărilor și de a reduce deșeurile, prin reciclarea ambalajelor.

    *Membrii Juriului Internațional:  Franța: Mathilde Heroin – Membru al Clubului Consumatorilor Angajați; Spania: Aitor Sanchez – Dietetician-Nutritionist; România: Diana Stafie – Fondatoare Future Station; Belgia: Nathalie Bekx – Fondatoare Lab Trendhuis; Italia: Francesca Zecca – Vicepreședinte al unei reviste specializate în comerțul cu amănuntul; Argentina: Narda Lepes – Activist culinar și bucătar la Narda Comedor.

    Mai multe informații privind Premiile Internaționale pentru Tranziție Alimentară, AICI

    Citiți și: Românii își pot recupera garanția de 50 bani/sticlă la punctele de colectare din magazinele Carrefour

    Carrefour – singurul retailer omnichannel din România

    Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.

    Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

    În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

    Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

    Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.


    Te-ar mai putea interesa

    Fertilizarea castraveților cu îngrășăminte bio – 6 rețete simple Ouăle maronii vor fi înlocuite în magazine de ouăle albe. Fenomenul, explicat de fermieri Vremea de Florii. Anunțul șefei ANM, Elena Mateescu

    Ultimele știri

    Automatele – cea mai simplă soluție de vânzare pentru fermieri. Investiția se recuperează în 6 luni Oul de struț – la mare căutare de Paști. O fermă din Argeș vinde aceste ouă cu 100 de lei bucata Șeful Yara International: Europa – dependentă de îngrășămintele cu azot din Rusia