• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • La 18 ani în România, Nufarm a lansat alte 3 produse inovatoare pentru fermierii din țara noastră

    Adrian Radu -

    Nufarm România are motive de sărbătoare. Compania a sărbătorit 18 ani de prezență în agribusiness-ul din țara noastră în cadrul unui eveniment special, Lunch&Learn. Alături de partenerii de afaceri, reprezentanții Nufarm au prezentat și trei produse excepționale: un insecticid, un fungicid și un erbicid.

    Nufarm România și-a serbat majoratul în cadrul primului eveniment din cadrul proiectului Lunch&Learn, organizat la București. Acesta își propune să apropie compania de partenerii din toată țara, pentru ca noutățile să ajungă mai repede către fermieri. “Evenimentul Lunch&Learn este un proiect care îmi este foarte drag. Ne dorim ca oamenii să cunoască mai multe despre Nufarm, să învețe despre noi, să înțeleagă care ne sunt strategia și ambițiile pe mai departe”, a declarat Rozina Chesnoiu, director general al Nufarm România.

    Evenimentul a fost ocazia perfectă pentru ca specialiștii Nufarm să prezinte caracteristicile a 3 produse noi din portofoliul companiei, trei produse cu rezultate extraordinare în testări, trei produse care vor aduce profit în fermele în care vor fi folosite.

    Primul produs este Carnadine Max, un insecticid sistemic, pe bază de acetamiprid, recomandat pentru cereale, porumb, rapiță, cartof și alte legume. Are un spectru larg de combatere, care cuprinde afide, lepidoptere, muște, purici, viermi, țânțari.

    Gabriel Nicolau, expert tehnic Nufarm, a vorbit și despre a doua noutate din portofoliul companiei, și anume fungicidul Joust. ”Este formulat pe bază de protioconazol, 250 g / l, dar nu orice protioconazol, pentru că el beneficiază de anumiți solventi și surfactanți incluși, ceea ce face ca tehnologia Amide Active, pe care Nufarm o deține pentru acest produs, să ajungă în tancul de amestec, făcând o emulsie mult mai bună împreună cu apa sau cu alte fungicide în amestec, în mixurile pe care fiecare fermier își dorește să le aducă în fermă și să își dozeze în funcție de fiecare presiune de boală pentru fiecare cultură”, a explicat Nicolau.

    Clinic Xtreme, un erbicid total format din două tipuri de sare, de izopropilamină și de potasiu, este al treilea produs nou prezentat de Nufarm. Clinic Xtreme este un glifosat acid de 540 g / l, cu o doză cuprinsă între 2-3 l / ha, care promite să distrugă buruienile anuale și perene inainte de însămânțare sau plantare.

    “Toate aceste trei soluții sunt benefice pentru fermier și le completează cumva anumite lipsuri, anumite goluri din schemele tehnologice pe care ei le aplică în câmp. Sunt niște soluții corect poziționate din punct de vedere calitate-preț, ceea ce este foarte important, ținând cont de tot contextul actual, prețurile, vremea și tot ceea ce traversăm”, a completat Bogdan Văsii, Manager de vânzări Nufarm România.

    Printre partenerii care s-au bucurat de aducerea acestor 3 produse în România se află și cei de la Agrii, care distribuie deja cu succes soluțiile Nufarm în fermele din țara noastră. “Sunt produse foarte bune, sunt produse cunoscute în piață, sunt produse de calitate, ceea ce până la urma urmei este foarte important la nivel de fermă. Sunt produse credibile și cel mai important, sunt produse care își fac efectul. Ceea ce scriu se și întâmplă în teren”, a explicat Marcel Sîrghiac, Director național de vânzări Agrii.

    Carnadine Max, Joust și Clinic Xtreme completează, astfel, un portofoliu echilibrat de produse, care se remarcă printr-un raport bun calitate-preț. Prin acest portofoliu, Nufarm vine cu soluții corecte către fermieri, care să le asigure profit la final de an. “Dumneavoastră sunteți în centrul a tot ceea ce facem, atunci când investim în parteneriatele cu dumneavoastră, investim timp, investim efort și ne conectăm unii la ceilalți, reușim împreună în aceste parteneriate”, le-a transmis, în încheiere, Rozina Chesnoiu celor prezenți la primul eveniment Lunch&Learn.

    Toate informațiile despre produsele noi din portofoliul Nufarm se găsesc pe www.nufarm.com/ro.


    Te-ar mai putea interesa

    Ajutor de 42.000 de euro/fermă. Banii, direct în conturile fermierilor ca sumă forfetară Ce putem planta lângă sau sub un nuc Plata despăgubirilor de secetă – informații de ultimă oră pentru fermieri

    Ultimele știri

    Fragedo, brandul de carne numărul 1 pentru copii: alegerea părinților pentru calitate și siguranță, 6 ani la rând Ucraina: 200.000 de fermieri în armată și terenuri agricole confiscate ANSVSA – 20 de ani de activitate. Adrian Chesnoiu: Autoritatea este esențială pentru sănătatea populației!