• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Marketing inteligent: Mărțișoare dulci de la Ana Pan

    agrointeligenta.ro -

    Sărbătoarea Mărțișorului asigură vânzări bune nu doar pentru producătorii de flori, ci și pentru alți antreprenori inventivi, așa cum este marele brand Ana Pan. 

    În acest an, cofetăriile familiei Copos au venit cu o idee strălucită, aceea mărțișoarelor dulci. Frumos ambalate în folie, cu șnur alb-roșu, bomboanele de ciocolată de la Ana Pan se vând ca  pâinea caldă în acest zile, fiind preferate de domnii care vor să ofere o atenție deosbită doamnelor și domnișoarelor.

    martisor Ana Pan



     


    Te-ar mai putea interesa

    Prețul cerealelor e sub presiune din cauza recoltelor. Fermierii, forțați să vândă mai ieftin Liliana Piron explică cum se va aplica degresivitatea la subvențiile APIA: ”Tot ce depășește 100.000 de euro se va opri la 61.250 de euro” Șapte familii de fermieri s-au unit și și-au deschis propriul magazin de legume și fructe

    Ultimele știri

    Ce prevede raportul adoptat de Parlamentul European despre subvențiile fermierilor Producția de carne românească de porc a crescut cu 13% în primul semestru. Prețurile, mai mici Liliana Piron, LAPAR: Fondurile europene pentru investiții în ferme – cu jaloane, ca la PNRR!