• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Marketing inteligent: Mărțișoare dulci de la Ana Pan

    agrointeligenta.ro -

    Sărbătoarea Mărțișorului asigură vânzări bune nu doar pentru producătorii de flori, ci și pentru alți antreprenori inventivi, așa cum este marele brand Ana Pan. 

    În acest an, cofetăriile familiei Copos au venit cu o idee strălucită, aceea mărțișoarelor dulci. Frumos ambalate în folie, cu șnur alb-roșu, bomboanele de ciocolată de la Ana Pan se vând ca  pâinea caldă în acest zile, fiind preferate de domnii care vor să ofere o atenție deosbită doamnelor și domnișoarelor.

    martisor Ana Pan



     


    Te-ar mai putea interesa

    Fermier obligat să-și vândă pământul din cauza băncilor: ”Vom ajunge să dăm tot străinilor, asta se vrea” Subvenția APIA pe pârloagă scade la 20 euro/ha. Emil Dumitru, MADR: La o fermă de 100 ha, plată de 1.000 euro/ha pârloagă Aerisirea locuinței prin metoda nemțească – metoda luften

    Ultimele știri

    Crescător de porcine: ”Cu prețurile medii de 12 lei/kg în viu nu acopăr nici costurile cu hrana, prețul corect ar fi de 17 lei/kg” Decizie pentru pășunile ce au fost transformate în teren arabil și primesc subvenții APIA Egiptul a cumpărat sute de mii de tone de cereale din zona Mării Negre, dar nu din România