• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Biosfera 2025. Monalisa Ungureanu, CEO Agrii: ”În agricultură, totul este despre oameni”

    Violina Gorcinschi -

    Cea de-a doua ediție a evenimentului Biosfera organizat de Agrii a reunit încă din prima zi aproape 500 de participanți. Conferința s-a desfășurat la Poiana Brașov în perioada 29-31 ianuarie și a reprezentat mai mult decât o conferință dedicată profesioniștilor din domeniul fitofarmaciei și partenerilor acestora, e o celebrare a comunității aduse împreună de iubirea pentru natură și a succeselor acesteia, susținută de Agrii.

    Biosfera 2025 a fost deschisă de Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România, care a salutat prezența numeroasă din sală și a vorbit despre mesajul care definește întâlnirea anuală organizată de compania care și-a propus de la bun început să dea plusvaloare afacerilor din agricultură.

    ”Anul trecut când am avut această întâlnire promiteam să ne revedem și să continuăm să construim o comunitate care să aducă împreună fitofarmaciști, profesioniști dedicați, pasionați alături de Agrii România, o echipă de entuziaști și profesioniști și parteneri strategici din industrie. Anul acesta am hotărât să comunicăm sub mesajul: E în natura noastră să creștem împreună. Este un mesaj însoțit de una din valorile noastre – de parteneriat și care ne obligă ca pe parcursul acestor zile să împărtășim idei, să găsim soluții împreună și să creăm bazele unei creșteri din punct de vedere profesional, personal, să dăm valoare businessurilor noastre și, de ce nu, chiar industriei din care facem parte”, a transmis Monalisa Ungureanu care a precizat că, în ciuda perioadei complicate pe care o parcurg în prezent companiile de agribusiness, evenimentul Biosfera va reuși să mobilizeze energia și entuziasmul tuturor celor prezenți. ”Tot ceea ce am creat, această comunitate de profesioniști este, în mare măsură, legată de viziunea noastră Agrii România: agricultura se va face de profesioniști pentru profesioniști. Prin urmare, voi sunteți care dați sens și energie ca noi să ne atingem această misiune și sunt convinsă, ca și voi, că toate produsele noi pe care le-am adus în sunt soluții pe care voi să le recomandați celor care vă sunt clienți și în acest fel să ajungă recolte bune, profitabile pentru agricultura României. Ceea ce leagă niște oameni este socializarea și sprijinul reciproc”, a mai spus Ungureanu.

    Produsele și serviciile Agrii România ajung la 10.000 de clienți și 2,5 milioane de hectare

    În deschiderea conferinței Biosefra 2025, Monalisa Ungureanu a fost secondată de Marcel Sîrghiac – Director național de vânzări în cadrul Agrii. Acesta a vorbit despre cifrele care definesc performanțele Agrii, dar și despre modul în care compania reușește să comunice eficient cu partenerii și cu clienții.

    ”Ce înseamnă comunitatea Biosfera? Înseamnă mai mult decât un nume, înseamnă 1.200 de parteneri activi pe care îi avem în portofoliul Agrii. Ceea ce este diferit față de anul trecut: știți când vă prezentam, eram undeva la 800-900. Am sărit, în momentul de față, la 1.200 de parteneri activi și ne mândrim cu acest lucru. Aici în sală suntem în jur de 500 de persoane invitate din țară pentru a ne fi alături la acest eveniment. Este important faptul că avem în portofoliu undeva la peste 2.000 de produse, dar cel mai important este că anul acesta am reușit să mai adăugăm încă 150 de soluții pentru dumneavoastră și pentru fermierii din portofoliul Agrii. Am dat drumul la platforma B2B care vine în sprijinul dumneavoastră pentru a facilita interacțiunea dintre noi și dumneavoastră ca și companii. Am reușit performanța de a înrola, până acum, 500-600 și vrem până la sfârșitul acestei campanii agricole să ajungem la cei 1.200 de parteneri activi de care vă spuneam la început”, a spus Sîrghiac care a a amintit că în urmă cu trei ani, Agrii a lansat un program de fidelizare care are deja 600 de parteneri înscriși.

    ”Pentru că facem parte dintr-un grup, Origin, în România oferim aceleași servicii ca în celelalte țări. Oferta noastră cuprinde partea de servicii, de distribuție, soluții de amenajări și ecologice și partea de digital. Le oferim pe partea de agricultură, pe partea de hobby, pe partea de amenajări și ceva nou în portofoliul nostru, pe partea de agricultură ecologică. Agrii România este o companie cu cifră de afaceri de 1,3 miliarde de lei. Ne mândrim cu lucrul acesta, suntem lideri în segmentul de pesticide, îngrășăminte și semințe. Avem un număr de 420 de angajați, din care 150 sunt consultanți tehnici care vin și vă vizitează permanent, vă informează despre produsele pe care le punem la dispoziție. În momentul de față, avem în jur de 10.000 de clienți atât fitofarmacii, cât și partea de ferme. Acoperim aproape 33% din suprafața agricolă a României, undeva la 2,5 milioane hectare și ne dorim ca în anii următori să tindem către 3-3,5 milioane hectare”, a vorbit Sîrghiac despre performanța de business atinsă de Agrii România.

    Agrii – comunicare la 360 de grade

    Agrii reușește să fie prezentă în toate mediile de interes pentru fermieri, începând cu întâlnirile fizice din câmp, până la cel mai nou canal de comunicare – canalul de Whatsapp al companiei. ”Cu acest eveniment comunicăm o dată pe an, dar nu vrem să ne limităm doar la Biosfera, ci să intrăm în contact cu dumneavoastră prin diferite canale de comunicare. (…) Este important să știți că, pe lângă toate canalele de comunicare, avem și întâlniri fizice în câmp, cu echipa tehnică a companiei noastre, unde aducem și arătăm diferite soluții tehnice fermierilor atât pe cultură mare, dar și pentru legumicultură. Intrăm în contact cu dumneavoastră prin scheme tehnologice, prin diferite canale de comunicare digitale și aici aș vrea să amintesc că, pe lângă faptul că avem Whatsapp, mai avem canalul de Facebook, puteți intra pe pagina de Youtube, dar și pe pagina companiei noastre, www.agrii.ro, unde puteți găsi diferite informații tehnice despre produse, despre cum să le aplicați, unde le puteți găsi. Începând de anul trecut, am crescut numărul de DMS-uri, sunt acele televizoare pe care le-am pus în fitofarmacii unde rulăm diferite filmulețe tehnice: cum se aplică un produs, ce boală combate, ce dăunător. Avem o platformă CODEX unde găsiți toate soluțiile pe care le punem la vânzare în piață, dar nu în ultimul rând, cataloagele unde veți găsiți produsele noastre”, a punctat Marcel Sîrghiac.

    Comunicarea Agrii este eficientă pentru că reușește să implice activ fermierii care mereu oferă reacții, vin cu sugestii și sunt parte a unei comunități. ”Mulți dintre dumneavoastră sunteți deja înrolați în aceste platforme și facem informația să circule mult mai ușor, ne ajută și pe noi că primim feedback constant despre tot ceea ce am creat. Un ultimul lucru de care suntem foarte mândri este că există această cultură în Agrii pe care aș rezuma-o simplu prin ceva ce repetăm în mod constant: Vrem ca lucrurile bune pe care le facem în fiecare zi să le facem și mai bune. Să facem lucrurile să exceleze. Asta ne dorim și credem cu tărie că dacă noi ne-am propus acest lucru, acesta va putea fi și în beneficiul dumneavoastră. Nu putem să excelăm dacă nici noi, la rândul nostru, învățăm și pentru că suntem astăzi într-o zi în care putem să afirmăm cu tărie că apartenența la grupul Origin ne dă un mare avantaj să putem să fim în fiecare zi la curent cu toate informațiile pe care le primim din partea colegilor din alte geografii în care suntem prezenți. Suntem un grup de companii care are prezență în Irlanda, în Europa continentală (Polonia, România), în Brazilia și toată această expertiză din aceste geografii ne aduce mai aproape de realitățile pe care cu toții le sesizăm și de schimbările de care trebuie să ținem cont în domeniul agriculturii”, a evidențiat Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România.

    Monalisa Ungureanu la Biosfera 2025: ”În agricultură, totul este despre oameni”

    Prin evenimentul Biosfera, Agrii evidențiază, din nou, valorile care stau la baza companiei și al activității sale de zi cu zi în slujba fermierilor. ”Credem că simțiți deja valorile noastre în practică. Vă garantez că toți oamenii din Agrii le respectă și își doresc foarte mult să le facă cunoscute și în piață. Cea mai importantă (valoare n.r.) este legată de oameni – creștem împreună, cultivăm inovație, transmitem foarte multe lucruri bune în comunitățile din care facem parte, creăm foarte multe parteneriate și facem ceea ce spunem, suntem integri. De foarte multe ori afirmăm cu putere că noi suntem Agrii. Aș vrea să vă spun astăzi că, dincolo de acest mesaj, avem o credință că în agricultură totul este despre oameni, alături de produse și tehnologii. Dacă noi suntem Agrii, voi sunteți Agrii”, a mai spus Monalisa Ungureanu.

    Prima parte a evenimentului 

    A doua parte a evenimentului


    Te-ar mai putea interesa

    Arabia Saudită a cumpărat 920.000 de tone de grâu, inclusiv de la Cerealcom. Preț per tonă Gospodăria țărănească cu 10 vaci la muls. ”Cât eu trăiesc după ele, am obligația să le asigur o viață optimă” Cel mai ieftin îngrășământ. Ioan Enoiu: ”Este excepțional, ajută fantastic!”

    Ultimele știri

    România – la un pas să piardă gurile Dunării. Statul vrea să vândă Administrația Fluvială a Dunării de Jos! Oile care pasc pe sub panourile fotovoltaice îi ajută pe fermierii americani să supraviețuiască Florentin Ion, un sucevean care a lucrat în Spania, crește porci din rasa Serrano