• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor în 2025: până la 1.500 de produse incluse în primul val

    agrointeligenta.ro -

    Carrefour România continuă să susțină puterea de cumpărare a clienților și lansează pe 7 februarie o serie de reduceri semnificative între 5% și 25% pentru 1.500 de produse. Acest prim val din 2025 face parte dintr-un program amplu de reduceri pe termen lung introdus de retailer în 2024, o soluție strategică prin care le oferă românilor în mod constant prețuri reduse la produsele preferate, ajutându-i să economisească.

    Campania, marcată la raft și în comunicarea din magazine prin mesajul „Reducem prețurile”, reprezintă prima acțiune de acest tip din 2025 ce va avea loc pe o perioadă îndelungată, între 7 februarie și 31 martie, în magazinele Hipermarket și Market Carrefour, precum și online, cu reduceri între 5% și 25% pentru o selecție variată de produse menite să răspundă nevoilor zilnice și săptămânale ale clienților.

    „Experiența campaniilor anterioare ne-a arătat că astfel de inițiative au un impact real, în primul rând pentru că răspundem contextului economic în care ne aflăm într-o manieră relevantă; practic, ne asigurăm printr-un efort pe termen lung că avem mii de produse la raft mult mai reduse și mult mai accesibile. În al doilea rând, ne uităm mereu la alegerile clienților noștri și includem în acțiune produsele preferate, care se află pe listele de cumpărături indiferent că vorbim de produse alimentare, de îngrijirea casei sau cosmetice. Continuăm să fim un partener de încredere pentru români, oferindu-le mai multe oportunități de economisire, adaptate nevoilor lor reale”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer și Director E-commerce Carrefour România.

    Campania acoperă între 600 și 1.500 de produse în hipermarketuri și între 250 și 800 de produse în magazinele de tip supermarket, inclusiv produsele cele mai apreciate de consumatori. Printre categoriile-cheie se numără produsele congelate, articolele de băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, petfood, ingrediente, snacking sărat și dulce), lactatele, brânzeturile, cosmeticele, produsele pentru întreținerea casei și băuturile.

    Carrefour România își respectă angajamentul de a sprijini puterea de cumpărare a consumatorilor, oferindu-le experiențe care răspund nevoilor individuale. Retailerul a implementat numai în 2024 mai multe campanii speciale pentru creșterea accesibilității produselor, inclusiv:
    • Campaniile „Minus la sută”: reduceri de 10-20% la 1.700 de produse, pe termen lung.
    • Campania Aniversară: vouchere de 30% reducere pentru branduri românești și sute de oferte aniversare.
    • Bonul de weekend: reduceri de 20% pe categorii și 30% pe branduri, continuate pe parcursul anului.

    În acest moment, clienții pot profita în continuare de ofertele speciale disponibile în cataloagele săptămânale și speciale online, reduceri de gamă în fiecare săptămână, precum și cele prezente în aplicația Carrefour pentru clienții fideli cu cont Act for Good.


    Te-ar mai putea interesa

    Inspecția tehnică obligatorie pentru mașinile de stropit: valabilitate, prețuri Dispare subvenția APIA plătită pe hectar? Calculele care dau peste cap planurile fermierilor Mihaela Neagu, Fabrica de zahăr Luduș: Am încheiat cea mai grea campanie de recoltare a sfeclei de zahăr

    Ultimele știri

    Proprietarii de terenuri – scutiți de taxele pentru eliberarea documentelor cadastrale! Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor în 2025: până la 1.500 de produse incluse în primul val Focar de gripă aviară la o fermă de 80.000 de păsări. Efectivul va fi sacrificat