• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Gabriela Vila, Adama RO&MD: Campaniile promoționale cu beneficii financiare în contextul economic actual

    agrointeligenta.ro -

    Campaniile promoționale cu beneficii financiare în contextul economic actual. Îi invităm să profite de aceste promoții și să aibă încredere că împreună putem găsi cele mai bune soluții pentru un viitor profitabil și sustenabil al afacerilor lor agricole, transmite, îm cadrul unui interviu, Gabriela Vila, Director general Adama România și republica Moldova. 

    ADAMA derulează în acest an campanii promoționale speciale. Care este strategia companiei legată de aceste acțiuni?
    La ADAMA, avem o strategie clară: ascultăm cu atenție ceea ce se întâmplă la nivel de fermă, știm care sunt provocările economice pe care le întâmpină fermierii, învățăm și din experiența ultimilor ani și ne adaptăm acțiunile la momentul actual. Știm că este o perioadă dificilă, iar costurile de producție cresc constant. Prețurile scăzute de valorificare ale cerealelor îi determină pe fermieri să se gândească de două ori înainte de a lua o decizie în ceea ce privește achiziționarea de inputuri, utilaje agricole sau teren agricol. De aceea, am lansat aceste campanii pentru a fi alături de fermieri și pentru a-i sprijini în eforturile lor de a avea o producție sustenabilă și profitabilă, cu o investiție pe hectar corelată cu realitatea economică.

    Ce beneficii aduc aceste campanii fermierilor?
    În primul rând, oferim soluții tehnice care rezolvă cele mai importante probleme din câmp. În acest an, am completat portofoliul cu produse noi, inovatoare, soluții care controlează întreg spectrul de boli din culturile de cereale păioase și rapiță pe întreaga perioadă de vegetație. Aceasta este un lucru foarte important pentru fermierii români, cele două culturi ocupând în prezent cea mai mare suprafață din terenul arabil din România.
    Concret, prin campania de vouchere ADAMA, care include promoții speciale la produse esențiale, precum Custodia și Pachetul Pyxides, fermierii pot accesa produse de protecția plantelor la prețuri mai avantajoase, care le asigură performanță și randament sporit în culturi.
    De exemplu, la 50 de litri achiziționați din fungicidul Custodia 320 SC, fermierul primește încă 50 de litri gratuit, iar la 5 Pachete Pyxides cumpărate primește 5 gratuit.
    Pe lângă aceste două promoții speciale, menționate mai sus, în voucher se mai regăsesc și o serie de alte produse cu promoții atractive, atât produse binecunoscute cât și produse noi, cum sunt: erbicidul revoluționar Timeline FX, precum și noua soluție pentru cereale și rapiță, fungicidul Maganic cu Formularea Asorbital.
    În plus, continuăm și în acest an programul ADAMA Cash Plus, care oferă beneficii financiare suplimentare celor care aleg să colaboreze cu noi și să aplice în fermele lor soluțiile noastre.

    Garbriela Vila, Adama România și Republica Moldova

    Ce presupune mai exact programul ADAMA Cash Plus?
    ADAMA Cash Plus este un program de bonusare destinat utilizatorilor produselor noastre, fermierii. În cadrul acestuia, fermierii primesc beneficii financiare directe, care îi ajută să își gestioneze mai bine costurile și să investească eficient în fermele lor. La finalul campaniei, fermierii pot opta pentru cashback sau vouchere sau premii în obiecte.
    ADAMA CASH Plus este un instrument de sprijin real într-un context economic incert.

    Cum sunt primite aceste acțiuni de către fermieri?
    Feedback-ul pe care îl primim este unul pozitiv. Fermierii apreciază faptul că ne implicăm activ în susținerea lor și că nu suntem doar un furnizor de produse, ci un partener de încredere. Prin aceste campanii, ne dorim să demonstrăm că ADAMA este alături de ei nu doar în perioadele favorabile, ci mai ales atunci când au cel mai mult nevoie de suport.
    Dacă analizăm evoluția programului ADAMA CASH Plus, rezultatele înregistrate au fost peste așteptări, un semnal puternic că inițiativa noastră a fost bine primită de agricultori. Din acest motiv, am fost motivați să continuăm programul, suntem în al treilea an și deja avem semnale foarte bune de la clienții noștri.

    Ce mesaj aveți pentru agricultorii români în această perioadă?
    Le transmitem că suntem aici pentru ei. Vom continua să dezvoltăm soluții și să lansăm inițiative cât se poate de pragmatice, care să îi ajute să facă față provocărilor din ferme. Îi invităm să profite de aceste promoții și să aibă încredere că împreună putem găsi cele mai bune soluții pentru un viitor profitabil și sustenabil al afacerilor lor agricole.

    Ofertele sunt în limita stocurilor disponibile și se desfășoară în perioadele menționate în regulamentele de participare, disponibile pe site-ul companiei.

    Informații despre campaniile promoționale ADAMA și programul ADAMA CASH Plus pot fi accesate la următoarele link-uri:
    https://www.adama.com/romania/ro/promotii-si-campanii/voucher-adama-p2025
    https://www.adama.com/romania/ro/promotii-si-campanii/adama-cash
    https://adamacashplus.ro/


    Te-ar mai putea interesa

    Legea bugetului de stat a fost publicată în Monitorul Oficial. Subvențiile fermierilor pot intra la plată Șeful ANF: Fermierii care nu fac ITP-ul mașinilor de stropit – amenzi între 6.000 și 10.000 de lei APIA – protocol de colaborare cu ITM pentru controalele pe condiționalitate socială

    Ultimele știri

    APIA – anunț IMPORTANT pentru toți fermerii care vor subvenții pe hectar și animale! Val de ger cumplit în România. Șefa ANM: „Vârful acestui episod va veni cu minime de -22 de grade” România, prin ANSVSA, a deschis o nouă piață de export pentru carne de pasăre către Republica Cuba