• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Platforma Climate FieldView, eligibilă pentru finanțare prin AFIR. Oferta de preț

    Roxana Dobre -

    Într-o lume în care digitalizarea și sustenabilitatea sunt esențiale pentru viitorul agriculturii, Bayer România a anunțat o veste importantă pentru fermierii din România: platforma digitală Climate FieldView este acum eligibilă pentru finanțare prin Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR). Această inițiativă marchează un pas semnificativ în sprijinirea fermierilor pentru adoptarea tehnologiilor avansate, esențiale în optimizarea producției agricole și reducerea costurilor, dar și impactului asupra mediului.

    Climate FieldView oferă fermierilor instrumente inovatoare pentru monitorizarea și analiza activităților agricole, facilitând astfel luarea deciziilor bazate pe date. Prin integrarea acestei platforme în proiectele finanțate prin AFIR, fermierii pot include în proiectele lor pachetele Climate FieldView, beneficiind astfel de tehnologii avansate pentru cartografiere, analiză datelor agricole, crearea prescripțiilor pentru rată variabilă și gestionarea resurselor.

    Citiți și: Vocea fermierilor români s-a făcut auzită la evenimentul Bayer de la Stația de Procesare a Semințelor din Sinești!

    Climate FieldView este una dintre cele mai avansate platforme de agricultură digitală la nivel global

    Climate FieldView  oferă pachete complete de digitalizare

    Totodată, includerea elementelor digitale în proiectele cu finanțare europeană, contribuie la cresterea punctajului total și a eligibilitatii propunerii de proiect. „Prin includerea pachetelor Climate FieldView în portofoliul de produse eligibile pentru finanțare prin AFIR, oferim fermierilor români acces la tehnologie de ultimă oră, ajutându-i să își optimizeze producția și să reducă riscurile. Platforma noastră nu se limitează la colectarea datelor, ci le transformă în informații esențiale pentru eficientizarea fermei,” a declarat Alin-Sebastian Nemțisor, Digital Farming Solutions Lead Romania.

    Acest parteneriat cu AFIR subliniază angajamentul companiei de a sprijini agricultura românească prin inovație și tehnologie. Climate FieldView este un exemplu clar al modului în care digitalizarea poate aduce beneficii semnificative fermierilor și mediului înconjurător.

    “Agricultura de precizie este viitorul, iar Climate FieldView stă la baza acestei tranziții. Suntem mândri că putem oferi fermierilor din România instrumentele necesare pentru a naviga cu succes provocările economice și climatice actuale”, a mai adaugat Alin-Sebastian Nemțisor.

    Agricultura digitală reprezintă un pas esențial spre o agricultură modernă și sustenabilă. Prin accesul la finanțare pentru pachetele Climate FieldView, fermierii români sunt mai bine echipați pentru a face față provocărilor și pentru a valorifica oportunitățile oferite de agricultura secolului 21.

    Pentru mai multe informații despre eligibilitatea Climate FieldView în cadrul finanțărilor AFIR și despre beneficiile acestei tehnologii pentru fermieri, vă invităm să accesați AFIR sau să contactați echipa Bayer România.

    Climate FieldView este una dintre cele mai avansate platforme de agricultură digitală la nivel global. Pachete disponibile pentru fermieri 

    Climate FieldView, dezvoltată de Bayer, este una dintre cele mai avansate platforme de agricultură digitală la nivel global, facilitând colectarea și analiza datelor pentru o gestionare mai eficientă a fermei. Utilizată pe scară largă la nivel internațional, platforma îi ajută pe fermieri să maximizeze productivitatea și sustenabilitatea, luând decizii informate, bazate pe date.

    În funcție de nevoile fiecărei exploatații agricole, fermierii pot alege dintre următoarele pachete Climate FieldView:

    Bayer este o companie globală, cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură

    În conformitate cu misiunea companiei, „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”/ “Health for all, Hunger for none”, produsele și serviciile sale sunt concepute pentru a ajuta oamenii și planeta să prospere prin sprijinirea eforturilor de a face față provocărilor majore prezentate de o populație globală în creștere și îmbătrânire. Bayer se angajează să contribuie dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În același timp, Grupul își propune să-și crească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovare și creștere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume.

    În anul fiscal 2023, Grupul avea aproximativ 100.000 de angajați și vânzări de 47,6 miliarde de euro. Cheltuielile de cercetare și dezvoltare înainte de articolele speciale s-au ridicat la 5,8 miliarde de euro.


    Te-ar mai putea interesa

    Fermierii, cu conturile goale la o săptămână de la autorizarea ANT-urilor. Răspunsul APIA! Primăvara se lasă așteptată. Alertă nouă de ninsori, îngheț, precipitații și vânt puternic Ce subvenție primește de la APIA o fermă cu 500 de oi

    Ultimele știri

    România și alte 15 state au cerut un buget UE cel puțin egal cu cel alocat pentru perioada de programare 2021-2027 Barbu îi dă replica lui Muscă: A greșit ministrul și ministerul! OUG Ministerul Finanțelor: Taxa pe stâlp – 1% din valoarea construcțiilor speciale din agricultură