Gabriela Stănică s-a alăturat Comitetului Executiv Carrefour


Carrefour România anunță un nou membru în comitetul executiv. Începând cu data de 1 iunie, Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI, se alătură structurii de conducere executive, consolidând direcția strategică a companiei în domeniul tehnologiei, digitalizării și inteligenței artificiale.
Cu o carieră de peste 20 de ani în domeniul IT, Gabriela Stănică s-a alăturat echipei Carrefour România în octombrie 2020, fiind responsabilă de transformarea digitală a companiei, modernizarea infrastructurii IT și coordonarea inițiativelor de inovație. Sub conducerea sa, Carrefour a accelerat procesele de automatizare din magazine și back-office, a optimizat lanțul de aprovizionare și a demarat un amplu proces de migrare către Cloud. Mai mult, are un rol important în integrarea rețelei Cora în ecosistemul Carrefour, prin armonizarea infrastructurii și a sistemelor digitale.
„Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI. Cred cu tărie că tehnologia, datele și inteligența artificială nu sunt doar instrumente, ci catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente, mai personalizate și mai conectate la nevoile reale ale clienților și colegilor noștri. Ca parte a strategiei Carrefour, obiectivul meu principal este să dezvoltăm în continuare o companie de digital retail puternică, ce va aduce
constant inovații relevante în piață”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Gabriela Stănică, în echipa Comitetului Executiv Carrefour
Gabriela Stănică va coordona, din acest nou rol, inițiativele din domeniul inteligenței artificiale, contribuind la dezvoltarea și integrarea soluțiilor digitale în Carrefour România. Inteligența Artificială reprezintă o prioritate strategică la nivelul grupului Carrefour, iar în România este deja utilizată pentru analiza comportamentului de consum și optimizarea sortimentului, precum și pentru personalizarea experienței în cadrul programului de loialitate Act for Good. Compania testează utilizarea Inteligenței Artificiale în domenii multiple, cu scopul de a anticipa nevoile
consumatorilor și a se adapta la realitățile pieței.
Citește și: 10.000 de oameni la târgul de produse locale organizat de Agrointeligența la Carrefour Târgu Mureș!
Noua structură a Comitetului Executiv Carrefour este următoarea:
- Chief Executive Officer: Gilles Ballot;
- Chief Financial Officer: Anne-Sophie Bauwens;
- Chief Marketing Officer & E-commerce, Financial Services, PR: Narcis Horhoianu;
- Chief Human Resources Officer, CSR, Corporate Affairs: Alina Gamauf;
- Chief Commercial and Supply Officer: Jagoda Gwardys Zientara;
- Small Formats Director & Expansion (Market, Express): Roxana Cernica;
- Hipermarket Director & Expansion (Hiper): Cătălin Samara;
- Chief Information Officer, Digital & AI: Gabriela Stănică.
Carrefour România, inițiative pentru promovarea produselor locale
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Tazz și Bolt Food sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025) pentru aproximativ 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.