• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • O familie de emigranți din Moldova a dus chefirul în America. Astăzi, afacerea valorează sute de milioane de dolari!

    agrointeligenta.ro -

    Visul american s-a împlinit pentru o familie plecată din zona Moldovei pentru a-și face un rost peste Ocean. Astăzi, afacerea pe care au pornit-o are vânzări anuale de 140 de milioane de dolari, întregul business fiind estimat că valorează câteva sute de milioane de dolari.

    Puțină lume știe că brandul Lifeway Foods a fost creat de o familie de evrei care a plecat din Moldova la finele anilor `70 în căutarea unui trai mai bun. Astăzi, familia Smolianski își poate aroga meritul că a dus pe continentul american chefirul, produsul lactat pe care apoi s-a clădit imperiul alimentar.

    Potrivit publicației online Fermierul.md, personajul principal al impresionantei poveşti de succes este Iulia, sau Julie aşa cum i se spune în SUA. Acum ea este proprietara afacerii de milioane, în 1976 era însă doar o copilă de un an a unei familii de evrei din Moldova care şi-a luat inima în dinţi şi a renunţat la tot ceea ce însemnă viaţă sovietică.

    Ulterior, tânăra familie s-a mutat în Chicago unde a deschis un mic magazin în care vindea produse alimentare aduse din Europa de Est. Peste câţiva ani, tatăl Iuliei a plecat într-o deplasare în Germania, iar acolo a apărut ideea afacerii de milioane.

    Tatăl Iuliei şi-a folosit abilităţile inginereşti şi cu banii pe care i-a adunat timp de câţiva ani a pus bazele companiei sale şi în scurt timp a scos pe piaţă prima sticlă de chefir. Cu timpul, Lifeway Foods a adăugat diferite arome chefirului tradiţional, vânzările creşteau cu 30% anual, iar în 1988 compania a ajuns să fie listată la bursă.

    După ce Lifeway Foods a ajuns la vânzări anuale de 12 milioane de dolari, s-a întâmplat o tragedie. Tatăl Iuliei a murit din cauza unui atac de cord, la vârsta de doar 55 de ani. Astfel, la 27 de ani, Iulia a devenit cea mai tânără femeie conducător al unei companii listate la bursa americană. Au trecut 13 ani de atunci, iar afacerea merge ca pe roate. Vânzările au crescut de la 12 milioane de dolari pe an, la peste 140 de milioane de dolari, iar reţeaua se extinde în permanenţă.

    973A9C25-81E5-4C68-A3B6-3C9F95F0AE28_mw1024_s_n

    Iulia este acum căsătorită, are două fetiţe şi spune că a reuşit să realizeze visul tatălui ei.



     


    Te-ar mai putea interesa

    China construiește silozuri ”gonflabile” care pot stoca până la 9.000 tone de cereale Fermă de vaci de lapte – închisă de Garda de Mediu! Crescătorul a primit o amendă de 140.000 de lei Un mare trader de cereale a intrat în faliment. Fermierii afectați, despăgubiți de stat

    Ultimele știri

    Ungaria a confirmat un nou focar de febră aftoasă aproape de o fabrică de lapte care exportă și în România Top 20 cele mai mari ferme de oi din România. Profit din creșterea ovinelor Carne de miel, aruncată la tomberon într-o piață. Clienții au rămas fără miel de Paște!