• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • O familie de emigranți din Moldova a dus chefirul în America. Astăzi, afacerea valorează sute de milioane de dolari!

    agrointeligenta.ro -

    Visul american s-a împlinit pentru o familie plecată din zona Moldovei pentru a-și face un rost peste Ocean. Astăzi, afacerea pe care au pornit-o are vânzări anuale de 140 de milioane de dolari, întregul business fiind estimat că valorează câteva sute de milioane de dolari.

    Puțină lume știe că brandul Lifeway Foods a fost creat de o familie de evrei care a plecat din Moldova la finele anilor `70 în căutarea unui trai mai bun. Astăzi, familia Smolianski își poate aroga meritul că a dus pe continentul american chefirul, produsul lactat pe care apoi s-a clădit imperiul alimentar.

    Potrivit publicației online Fermierul.md, personajul principal al impresionantei poveşti de succes este Iulia, sau Julie aşa cum i se spune în SUA. Acum ea este proprietara afacerii de milioane, în 1976 era însă doar o copilă de un an a unei familii de evrei din Moldova care şi-a luat inima în dinţi şi a renunţat la tot ceea ce însemnă viaţă sovietică.

    Ulterior, tânăra familie s-a mutat în Chicago unde a deschis un mic magazin în care vindea produse alimentare aduse din Europa de Est. Peste câţiva ani, tatăl Iuliei a plecat într-o deplasare în Germania, iar acolo a apărut ideea afacerii de milioane.

    Tatăl Iuliei şi-a folosit abilităţile inginereşti şi cu banii pe care i-a adunat timp de câţiva ani a pus bazele companiei sale şi în scurt timp a scos pe piaţă prima sticlă de chefir. Cu timpul, Lifeway Foods a adăugat diferite arome chefirului tradiţional, vânzările creşteau cu 30% anual, iar în 1988 compania a ajuns să fie listată la bursă.

    După ce Lifeway Foods a ajuns la vânzări anuale de 12 milioane de dolari, s-a întâmplat o tragedie. Tatăl Iuliei a murit din cauza unui atac de cord, la vârsta de doar 55 de ani. Astfel, la 27 de ani, Iulia a devenit cea mai tânără femeie conducător al unei companii listate la bursa americană. Au trecut 13 ani de atunci, iar afacerea merge ca pe roate. Vânzările au crescut de la 12 milioane de dolari pe an, la peste 140 de milioane de dolari, iar reţeaua se extinde în permanenţă.

    973A9C25-81E5-4C68-A3B6-3C9F95F0AE28_mw1024_s_n

    Iulia este acum căsătorită, are două fetiţe şi spune că a reuşit să realizeze visul tatălui ei.



     


    Te-ar mai putea interesa

    Nu aruncați cojile de portocală! Uite cum le puteți folosi în grădină la viitoarea cultură de legume ”Regele castraveților” din România și-a dărâmat toate serele. Vrea să o ia de la capăt în afacerea cu legume Apicultorii, obligați să își declare numărul de familii de albine până la finalul anului

    Ultimele știri

    Problemele cu cadastrul gratuit au ajuns în Parlament. Vot pentru intabularea terenurilor agricole Ioan Jula, unul dintre pomicultorii care a suferit pierderi uriașe în acest an: ”Când lucrezi și pierzi, apoi baiul e mare” Donații record pentru fermierii ale căror tractoare au fost confiscate în cadrul protestelor