• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Cum să îți faci o cameră frigorifică cu bani puțini, din materiale reciclate

    agrointeligenta.ro -

    Pentru producătorii de fructe și de legume, investiția într-o cameră frigorifică este esențială pentru depozitarea producției abia recoltate din câmp sau din solar. Un producător din Moara Vlăsiei și-a construit singur ”frigul” folosind materiale reciclate și economisind bani.

    ”Pentru a se menține proaspete și gustoase, produsele noastre trebuie păstrate fiecare la temperatura potrivită. Unele la 14-16 grade, altele la 2-4 grade. Cu grijă pentru mediu în centrul preocupărilor, ne-am confecționat propria cameră frigorifică”, se arată pe site-ul producătorului de legume care vinde sub brandul Tomatina.

    1

    Pentru a păstra legumele într-un loc răcoros, producătorul a folosit o caroserie de camion, pe care a reparat-o și am igienizat-o în conformitate cu cerințele din domeniul alimentar.

    ”Am reciclat doua uși de termopan, am termoizolat interiorul și am montat aparatele de răcire. Apoi am izolat și pe exterior, cu simț de răspundere, cu baloți de paie. Consumul de electricitate acum este la mai puțin de jumătate decât era înainte de a folosi paiele”, explică fermierul care a postat mai multe imagini din timpul procesului de finalizare a camerei frigorifice pentru păstrarea legumelor și fructelor.

    Pentru mai multe informații și imagini cu camera frigorifică artizanală, puteți accesa www.tomatina.ro



     


    Te-ar mai putea interesa

    Terenurile agricole care vor fi scutite de la impozite începând de anul viitor Laptele la 5 lei care i-a înfuriat pe fermieri. Cine îl produce Fermă XXL, scoasă la vânzare. 900 de hectare de teren și efectiv de 100.000 de capete

    Ultimele știri

    Oierii au ”colindat-o” pe ”doamna Ursula”, la Bruxelles: ”Ne-am adus pită, slănină, brânză, stăm aici până ne rezolvăm problemele” OP-ED | Radu Magdin, CEO Smartlink Communications: România, putere Agrifood. Optimismul e important, dar organizarea regională e esențială Prognoza meteo pentru ultimele săptămâni din 2025 și primele săptămâni din 2026