• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Scandalul mierii falsificate: Se vor face analize și la mierea din târgurile apicole organizate în această primăvară!

    agrointeligenta.ro -

    Într-un comentariu postat pe Agrointeligența la articolul ce prezintă rezultalele analizelor efectuate mierii din mai multe supermarketuri, conducerea Romapis confirmă veridicitatea analizelor, precizând că acestea au fost publicate inclusiv în publicații de specialitate însă au reușit să facă vâlvă de abia acum, când mai multe publicații, inclusiv a noastră, au redactat articole pe această temă.

    Aceleași branduri care în analizele Romapis figurează cu miere care nu respectă promisiunea de pe etichetă continuă să se vândă foarte bine și astăzi.

    ”În ultima vreme primim pe tot mai multe canale întrebări legate de subiectul acestui articol. Pentru a înlătura orice speculații dorim să confirmăm că documentul prezentat aici este autentic. Într-adevăr, noi, ROMAPIS am recoltat probele apoi cei de la laboratorul ICDA au făcut analizele. Dar asta s-a întâmplat cu mai bine de 5 ani în urmă. A fost și subiectul unui articol din revista Lumea apicolă. (…). La vremea sa aceste informații au trecut fără să facă atâta vâlvă și suntem surprinși că după atât timp revin în actualitate”, ne-a scris Constantin Dobrescu, vicepreședinte al Romapis.

    analize la miere

    Dobrescu precizează și că Federația ROMAPIS își exprimă și pe această cale ”hotărârea de a acționa consecvent în continuare pentru depistarea și pedepsirea oricăror tentative de a compromite bunul poate cel mai de preț al apiculturii: calitatea mierii”. Mai exact, se va trece la controale!

    La târgurile apicole din această primăvară, Romapis are în plan prelevarea de probe de miere pentru analize de la expozanți, ca să depistăm noi înșine pe aceia dintre noi care ar îndrăzni să își dezonoreze meseria falsificând mierea”, explică vicepreședintele Federației.

    Scandalul mierii falsificare a căpătat proporții după ce pe internet a început să circule un buletin de analiză care prezenta rezultatele de la mai multe branduri de miere comercializate în mari magazine.

    ”Din păcate probabil că toată tevatura iscată în ultimele zile pe acest subiect reprezintă un război de interese meschine în care victime colaterale ar putea fi bieții apicultori cinstiți, care își rup spinarea trudind ca să obțină mierea al cărui preț este funcție de cerere și ofertă. Ghici cum evoluează cererea când apar asemenea știri? Stimați colegi apicultori, nu vă lăsați antrenați în asemenea campanii care nu sunt ale noastre!”, încheie Constantin Dobrescu.


    Te-ar mai putea interesa

    Subvențiile APIA în decembrie – plan de plăți și termene pentru fermieri Guvernul a majorat plafonul unei subvenții care urmează să intre la plată Ordin MADR: Terenurile care sunt scoase de la subvenția APIA

    Ultimele știri

    Fermierii au de unde alege. Peste zece hibrizi de porumb sunt în oferta Rodbun și Fertillia Liviu Dobre, director general Agricover Holding: ”Ne place energia tinerilor care participă la programul Tineri Lideri pentru Agricultură” Fermierul Nicolaie Apopi a închis campania. Campania agricolă de toamnă