• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Ministrul francez al Consumului: „Spanghero ştia”

    agrointeligenta.ro -

    Spanghero este suspectată de ”înşelătorie economică” şi va fi cercetată, susţine ministrul francez al Consumului Benoît Hamon, care promite să ”cureţe filiera”.

    Firma franceză ştia că vinde carne de cal, care a venit cu eticheta vamală corespunzătoare, drept carne de vită, a declarat joi ministrul francez al consumului Benoît Hamon, potrivit Le Point.

    În ce priveşte Comigel, care a fabricat faimoasele lasagna cu carne de cal, ministrul spune că aceasta a fost păcălită. Firma se face însă vinovată de „neglijenţe”, susţine oficialul, referindu-se la faptul că societatea franceză a omis să facă controale la fabrica sa din Luxemburg.

    „Pe de o parte, eticheta nu era conformă legislaţiei franceze”, deoarece nu preciza decât „carne cu origine UE”, în timp ce ar fi trebuit să se specifice originea geografică privind locul de provenienţă al animalelor şi abatorul unde a fost efectuată sacrificarea cailor.

    „Pe de altă parte, în timpul decongelării, ar fi trebuit să-şi dea seama de culoarea diferită a cărnii de cal faţă de cea de vită”, a precizat ministrul.

    Tot el spune că „traficul dura de câteva luni” şi a vizat peste 750 de tone, din care 550 tone au fost livrate firmei Comigel via societatea Tavola.


    Te-ar mai putea interesa

    Mesajul transmis agricultorilor de președinta CE, Ursula von der Leyen: ”Aveți dreptul să obțineți un preț corect” Autoritățile îndeamnă fermierii să nu cultive semințele primite gratuit, prin colete dubioase din China Programul Rabla Tractoare – deblocat cu fonduri europene! Anunțul făcut azi de ministrul Florin Barbu

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”