• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • TOP 5 motive să îți cumperi UTILAJUL AGRICOL prin IPSO Agricultură

    Gabriela Gimbășanu -

    Utilaje agricole la prețuri competitive – este ceea ce doresc fermierii români care investesc în modernizarea și dotarea tehnică a exploatațiilor lor agricole. Pentru ei, IPSO Agricultură oferă mai multe motive pentru care, în 2017, să opteze pentru unul din echipamentele și mașinile agricole aflate în portofoliul dealerului care pune pe piața din România de la celebrele tractoare și combine John Deere până la utilajele marka Kuhn, culivatoarele Bednar sau încărcătoarele frontale Manitou.

    1. Utilajele agricole au service asigurat

    Primul argument de care ar trebui să țină cont un fermier este calitatea service-ului oferit de dealerul de la achiziționează un utilaj agricol. IPSO Agricultură vine în sprijinul fermierilor oferind servicii de întreținere, diagnosticare și reparații pentru utilajele achiziționate. Compania are șapte ateliere de service în cele 8 regiuni din țară, unde tehnicienii pot interveni oricând pentru repararea tractoarelor achiziționate.

    ”Degeaba aleg o mașină, un tractor, o combină de cea mai bună calitate dacă respectiva companie nu poate să-mi asigure și un nivel ridicat al service-lui. Așa cum ați văzut, la IPSO Agricultură ne axăm mult pe acest segment, ne dimensionăm eforturile și am investit în această zonă. Asigurăm fermierilor un service de calitate și reușim să rezolvăm defecțiunile apărute într-un timp relativ scurt, cu ajutorul celor peste 100 de tehnicieni de service și 76 de echipe de tehnicieni echipate corespunzător pentru a interveni la locațiile clienților. Numai în 2016 am investit 255.000 de euro în echipamente și am făcut 10.000 de ore de formare pentru tehnicieni”, susține Arnaud Van Strien, director al Polului Agricol IPSO Agricultură România, Ungaria și Croația.

    2. Utilajele agricole sunt fiabile și de calitate

    Un alt avantaj important al companiei distribuitoare de utilaje este conferit de calitatea și fiabilitatea produselor oferite.

    ”Ca fermier, în Franța folosesc tractorul între 300 și 500 de ore, în România același tractor se folosește în medie între 1.500-2.000 de ore. Am avut un caz în Timișoara unde un tractor a lucrat în ultimii doi ani 7.500 de ore. Dacă nu aveți în spate o mașină de calitate și un service prompt nu supraviețuiți în agricultură și nici compania nu supraviețuiește. Fermierii vin cu pușca dacă le vinzi un tractor sau un utilaj de proastă calitate”, ne-a mai spus Arnaud Van Strien.

    3. Utilaje comercializate de IPSO Agricultură sunt adaptate noilor tehnologii

    În agricultură, tehnologia evoluează continuu, iar în materie de utilaje și echipamente lucrurile se mișcă mult mai repede. Atenția la detalii, dar și faptul că sunt unici distribuitori ai utilajelor John Deere îi ajută pe cei de la IPSO să pună pe piață cele mai noi și mai performante modele.

    ”Agricultura de precizie a devenit o realitate. John Deere este singurul furnizor care fabrică în mod industrial utilaje adaptate pentru această nouă tehnologie. Într-adevăr, noi ca și distribuitori avem un avantaj prin această muncă la comun cu cei de la John Deere. Suntem distribuitori exclusivi ai John Deere în românia. Suntem la zi cu tot ce se întâmplă în această lume a utilajelor aflate într-o continuă schimbare. Asta este o garanție a utilajelor pe care le aducem pe piață fermierilor români”, explică și Philippe Astoin, director de marketing IPSO Agricultură.

    4. IPSO Agricultură are cea mai extinsă rețea la nivel național

    Extinderea teritorială, dar și finanțarea și avantajele serviciilor post-vânzare sunt alte argumente care ar trebui să-i convingă pe fermieri să achiziționeze un utilaj din portofoliul IPSO Agricultură.

    ”Suntem dealerul cu cea mai extinsă rețea la nivel național. Este important pentru clienți să aibă un sediu în aproprierea fermei, să meargă acolo să cumpere ce au nevoie. Pe lângă acest lucru, avem și celelalte servicii: partea de echipamente de ocazie, partea de finanțare și avantajele serviciilor de post-vânzare”, susține Mădălina Pietrăreanu, director Finanțare și Comunicare IPSO Agricultură.

    5. IPSO Agricultură are mereu în vedere nevoile clienților

    Utilajele și implementele aduse pe piață de companie nu doar că sunt de cea mai bună calitate, ci sunt și adaptate nevoilor clienților aflate în permanentă evoluție.

    ”Punem mare accent pe calitatea serviciilor pe care le oferim și aici aș zice că ne asimilăm mai mult cu brand-ul IPSO, decât cu cel al partenerilor noștri. Soluțiile inteligente sunt concepute în așa fel încât să răspundă nevoilor clienților noștri. Schimbul de piese, orele de training, precum și poziționarea geografică a sediilor a fost gândită special pentru clienții noștri. Ținem la focusul către clienți, îl cultivăm și cred că este primul argument care ar trebui să conteze. Fermierii trebuie să găsească într-un singur loc tot ce au nevoie pentru a se descurca cât mai bine în fermă și pentru a obține performanță”, a declarat Florin Flăcău, manager dezvoltare rețea IPSO Agricultură.


    Te-ar mai putea interesa

    Fermier cu 15 vaci: Am ieftinit brânza la 25 de lei kilogramul și lumea tot nu este mulțumită Colinde de Crăciun în versuri. Top 10 cele mai frumoase colinde românești Câte kg are un metru cub de lemne în funcție de tipul lemnului

    Ultimele știri

    Variola la păsări. Semnele bolii, tratament Cum iese Dan Lăzărean în câștig cu legume cultivate pe numai 1.300 mp Vasile Petreuș, crescător de ovine: Cine face brânză bună nu duce lipsă de clienți!