• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Agrointeligența, record de audiență: 1.000.000 de cititori unici în martie pe www.agrointel.ro

    agrointeligenta.ro -

    Cel mai citit site de agricultură din România, www.agrointel.ro, parte a grupului de presă Agrointeligența, a atins în luna martie 2017 un record care arată interesul uriaș pe care românii îl au față de acest domeniu care, împreună cu industria alimentară, poate deveni cel mai important creator de avuție naționale. Conform datelor trafic.ro, site-ul www.agrointel.ro a avut luna trecută 1.001.690 vizitatori unici și 3.113.265 de afișări. Cota de piață în zona celor care citesc presa agricolă, conform trafic.ro, a site-ului www.agrointel.ro este de 57%. Locul al doilea este ocupat de www.horticultorul.ro, cu o cotă de piață 16%.

    Este un dublu motiv de mândrie și de bucurie. Pe de o parte, arată profesionalismul și tenacitatea echipei editoriale Agrointeligența. Pe de altă parte, dovedește că pariul făcut de Agrointeligența cu fermierii și companiile de agribusiness a fost câștigat: presa care scrie despre agricultură și agricultori ar trebui să fie o presă cu o audiență mare, de nivel generalist, pentru că domeniul acesta atât de important pentru România o merită. Abordarea meschină – noi suntem presă de nișă și ne mulțumim cu o audiență mică, ba chiar ne lăudam cu aceasta, nu dovedește decât eșecul editorial al celor care au ales să facă asta. Agrointeligența a ajuns numărul unu pe această piață pentru că echipa a muncit 12 ore pe zi, pentru că ne-am gândit în fiecare moment care este subiectul și abordarea de impact pentru fermieri, pentru că ne-am tratat publicul cu respect, pentru că am anticipat cum se va transforma modul în care fermierii vor citi presa agricolă, pentru că am descoperit că smartphone-ul va schimba aceste tendințe de consum și nu în ultimul rând pentru că am investit. Am investit în reporterii noștri, în relația cu fermierii și reprezentanții companiilor de agribusiness, în echipamente audio-video de ultimă generație, în studioul nostru și nu în ultimul rând, în menținerea gratuității revistei noastre. Aceasta este explicația. Revenind la recordul de trafic din această lună și la discuțiile despre câți fermieri sunt online, pot spune așa: în acest moment 85% din fermierii români citesc Agrointeligența. Mai rămâne un procent de 15% care încă nu utilizează informația digitală sau care nu primesc revista gratuită. Ne propunem ca în maxim un an de zile să ajungem și la ei într-o formă sau alta. Prin ONG-ul nostru, Asociația Agrointeligența, vom crea programe de accesibilizare a informației și pentru fermierii care încă nu utilizează Internetul. E doar o chestiune de timp, așa cum spuneam, până când absolut toți oamenii implicați activ în agricultura performantă vor avea un smartphone conectat la Internet. Prin Asociația Agrointeligența vom sprijini însă și pe locuitorii din mediul rural care sunt în agricultura de subzisență și semi-subzistență. Satul românesc merită un viitor mai bun iar informația este esențială”, a spus Vlad Macovei, fondator și director general Agrointeligența.

    În prezent, grupul de presă Agrointeligența include site-ul www.agrointel.ro, revista lunară gratuită Agrointeligența, singura publicație agricolă auditată de Biroul Român de Audit al tirajelor (BRAT), studioul de producție audio-video Agrointeligența precum și cea mai vizionată emisiune de agricultură din social-media românească – Agrointeligența WebTV. Strategia din acest an a grupului de presă Agrointeligența urmărește consolidarea poziției de lider în zona transmisiilor live pe Facebook din ferme și de la evenimentele în câmp în paralel cu investiția în două echipe dotate cu studio mobil de producție și transmisie video care să acopere permanent toate zonele importante agricole ale României. De asemenea, studioul de producție Agrointeligența își va continua susținut activitatea de a oferi clipuri video companiile de agribusiness pe care mai apoi să le poate distrbui pe platforma Agrointeligența dar și pe canalele proprii. Agrointeligența crede că principalul mijloc de informare al fermierilor este smartphone-ul folosit în două feluri: e-mailul (și aici www.agrointel.ro are un newsletter dedicat trimis în fiecare dimineață la ora 5.00) și Facebook (unde cele trei pagini Agrointeligența au o audiență cumulată de 100.000 de persoane). Zona de print, deși nu mai reprezintă o miză din punct de vedere al publicității ”clasice”, va continua să rămână gratuit și auditat independent pentru a oferi companiilor de agribusiness un instrument de evaluare a pieței presei agricole.

    Ne dorim să avem o înțelegere comună a ceea ce înseamnă performanță reală, cu rezultate cuantificabile. Și, de asemenea, ne dorim, prin exemplul nostru, o perspectivă nouă dar reală a ceea ce înseamnă și din ce este compusă audiența. Când vorbim de fermieri, ne referim strict la cei 10.000 de proprietari de ferme performante din România? Eu cred că nu trebuie să ne limităm doar la atât. Mai trebuie să luăm în calcul familiile extinse ale acestora și, de asemenea, angajații din fermă. Acesta este nivelul zero, al persoanelor implicate direct implicate în agricultură, zootehnie, horticultura, industrie alimentară. Al doilea cerc de audiență este format din managamentul și angajații companiilor de agribusiness, toți cititori de Agrointeligența. Al treilea nivel este cel al persoanelor publice, al decidenților politici, al administrației publice și locale, ai structurilor Ministerului Agriculturii, APIA și AFIR. Și, în cele din urmă, a cincea zonă, deloc de neglijat, este cea a publicului care dorește să fie informat despre agricultura românească, despre ce și cum mănâncă, unii poate chiar doresc să își deschidă o afacere în acest domeniu. Și uite așa, cu pricepere și muncă, servindu-ți publicul și partenerii, investind în brand și ajutând fermierii, am făcut milionul”, a precizat Vlad Macovei.


    Te-ar mai putea interesa

    Vremea se schimbă brusc. Alertă meteo de ploi, vânt puternic și ninsori în 22 de județe Una dintre cele mai cunoscute fabrici de lapte din România este scoasă la vânzare! Plânsul viței de vie. De ce ”plânge” via primăvara

    Ultimele știri

    Anunț APIA pentru toți fermierii care vor să încaseze subvenții pe hectar și animale UE va extinde lista pentru care se pot impune restricții la importurile din Ucraina Fermier amendat după ce și-a fertilizat terenurile cu gunoi de grajd și a creat ”disconfort olfactiv”