• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Varza turtită, în tendințe pe piața legumelor românești

    agrointeligenta.ro -

    Varza albă cu formă turtită este una dintre tendințele noi pe piața legumelor din România. Producătorii care investesc în această cultură sunt încurajați de faptul că această varză este bună atât pentru consum în stare proaspătă, cât și pentru industrializare.

    Pe piața din România, producătorul român de semințe Agrosel le propune fermierilor hibridul de varză turtită Autumn Prince F1. Acesta are perioada de vegetaţie cuprinsă între 75-80 zile de la plantare și este prezentată de producător ca fiind o varză de vară-toamnă.

    Plantele sunt viguroase, cu frunze mari de culoare verde albastrui şi acoperite cu un strat fin de pruină.

    Căpăţâna acestei verze are forma turtită, compactă, având greutatea cuprinsă între 2-2,5 kg. Prezintă rezistenţă la crăpare. Hibridul Autumn Prince F1 se recomandă atât pentru consum în stare proaspătă cât şi pentru industrializare.

    Se seamănă în spațiile protejate în lunile februarie-martie, iar în câmp din aprilie până în iunie. În cazul în care se face transplantare, aceasta este recomandată în lunile aprilie și mai.

    Recoltarea verzei turtite Autumn Prince F1 se poate face din august până în octombrie.

    Pentru mai multe detalii sau pentru a cumpăra semințe de varză albă turtită, accesați acest link

     


    Te-ar mai putea interesa

    Autoritățile îndeamnă fermierii să nu cultive semințele primite gratuit, prin colete dubioase din China Fiecare litru de lapte, borcan de zacuscă sau legătură de pătrunjel – la ANAF. ”Vor să impoziteze și ultimul țăran din România” ”Nu avem unde să vindem cerealele”. Protest al fermierilor la granița cu Ucraina

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”