ROXANA PASTUHOV, Limagrain România: Continuăm întâlnirile din PRIVILEGE CLUB alături de CEI MAI IMPORTANȚI FERMIERI!
agrointeligenta.ro -Privilege Club Limagrain! Un concept pe care producătorul de semințe l-a creat pentru clienții săi cei mai importanți, pentru acei agricultori care mizează pe genetica Limagraine le aduce producțiile excelente din fiecare an. În 2018, compania continuă întâlnirile Privilege Club care au devenit veritabile reuniuni în care fermierii primesc, pe de-o parte, cele mai noi informații utile, pe de altă parte au ocazia să intre în legătură unii cu alții, dar și cu companii partenere Limagrain.
De ce a decis Limagrain să pună accentul pe un altfel de tip de evenimente pentru fermieri ne spune directorul de marketing al companiei în țara noastră, Roxana PAstuhov: ”Încă de la apariția Limagrain în Franța, acum trei sferturi de secol, compania noastră a fost condusă de agricultori. Astfel, având o înțelegere profundă pentru munca și interesele fermierilor, am făcut totul pentru a le fi aproape, atât prin produsele, cât și prin serviciile noastre„
În perioada ianuarie – februarie 2018, Limagrain a organizat mai multe evenimente în cadrul acestui Privilege Club.
”Am avut ocazia de a întâlni membrii cei mai importanți din toate zonele României. Încercăm de fiecare dată să avem alături de noi parteneri din agribusiness pentru a veni în întâmpinarea nevoilor fermierilor din Romania și împreună să găsim cele mai bune soluții pentru dezvoltarea unor parteneriate de succes”, ne-a spus Roxana Pastuhov.
Anul acesta, Michelin România s-a alăturat proiectului prezentând cea mai inovativă tehnologie pentru anvelope angricole, tehnologia Ultraflex, care se remarcă prin trei beneficii importante: protecţie sporită a solului, consum redus de carburant şi longevitate crescută. Specialistul Michelin prezent la eveniment a explicat participanților mecanismul din spatele anvelopelor agricole prevăzute cu tehnologia Ultraflex care ajută nu doar la protejarea solului, ci și la reducerea costurilor de operare pe tot parcursul anului.
”Un alt partener pe care l-am avut la aceste evenimente a fost brandul Audi România, care ne-a ajutat în organizarea unui test drive pentru clienții participanți la eveniment, punând la dispoziție cele mai noi automobile marca Audi, cu scopul de facilita socializarea între reprezentanții companiilor prezente și clienți, amintind cât de important este să conduci defensiv”, a mai vorbit Roxana Pastuhov, Director de Marketing Limagrain.
”Prezența la nivel de fermă a devenit din ce în ce mai importantă și critică pentru succesul companiei noastre și de aici și ideea înființării acestui club. A organiza întâlniri regulate cu ceilalți membri ai clubului pentru un schimb valoros de experiență cu cei mai importanți fermieri români, conectarea la cele mai noi și utile informații din domeniu, facilitarea schimbului de experiență cu fermierii francezi și de a cunoaște pe larg procesul de cerectare Limagrain (cum este de exemplu: excursia de la Stațiunea de Cercetare de Floarea Soarelui din Mondovile, Franța) sunt cele mai importante activități organizate exclusiv pentru membrii clubului”, a explicat Roxana Pastuhov.
Vă reamintim că la finele lunii trecute, pe 29 ianuarie, compania Limagrain a organizat un amplu eveniment Privilege Club la Brașov. În cadrul întâlnirii, fermierii au aflat care sunt noutățile Limagrain pentru 2018, inclusiv detalii despre hibrizii de porumb și programul Hydraneo lansat recent. În plus, agricultorii au primit informații despre mentenanța anvelopelor agricole și au avut ocazia să testeze cele mai noi modele de mașini Audi.