• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • ȚOCIU ȘI PALADE – imaginea campaniei pentru PROMOVAREA CĂRNII DE OAIE?

    agrointeligenta.ro -

    Romică Țociu și Cornel Palade – imaginea campaniei de promovare a cărnii de oaie! Imaginile celor doi cunoscuți actori și comedianți alături de ministrul agriculturii Petre Daea la o întâlnire cu oierii dezvăluie noua colaborare menită să sprijine sectorul de creștere a ovinelor.

    La finele săptămânii trecute, la sediul Agenției Naționale pentru Zootehnie a avut loc o întâlnire a oierilor cu ministrul agriculturii Petre Daea, cu secretarul de stat Daniel Botănoiu, cu directorul general al ANZ, Lelior Iabob, și cu președintele Cooperativei ”Țara Mea”, Florin Burculescu.

    La ședința de analiză a soluțiilor pentru comercializarea cărnii de oaie au fost prezenți și Romică Țociu și Cornel Palade, iar pe masa de la prezidiu se puteau vedea caserolele de prezentare.

    Conform surselor Agrointeligența – www.agrointel.ro, la acest moment nu s-a stabilit încă un program complet de promovare a cărnii de oaie prin intermediul Cooperativei ”Țara Mea” și a rețelei de hipermarketuri cu care se va colabora. Despre implicarea duo-ului Romică Țociu-Cornel Palade, se pare că nu s-a discutat încă în detaliu, având în vedere că nu s-a fixat modul de promovare – dacă va include și campanii cu spoturi publicitare.

    Deciziile finale privind campania de promovare a cărnii de oaie vor fi luate la sfârșitul săptămânii viitoare, atunci când se va anunța, oficial, dacă cei doi cunoscuți actori și comedianți vor fi implicați în acest program important pentru zootehnia românească.

    Vă reamintim că în toamna anului trecut, ministrul agriculturii Petre Daea a lansat în cadrul Târgului Indagra o campanie de promovare a produselor provenite de la ovine. Programul ”Alege OAIA!” include o subvenție de 1 leu pe kilogramul de lână valorificat cu acte, organizarea târgurilor și a parteneriatelor menite să promoveze consumul de carne de oaie și de produse lactate provenind de la această specie.


    Te-ar mai putea interesa

    Mușcate: plantare, îngrijire, înmulțire Bursa ploilor – cât a plouat până astăzi în fiecare județ Agnes Jansen, olandeza care produce legume bio la Sărata: Mă pensionez și caut pe cineva să continue ferma

    Ultimele știri

    Fermierii cu subvențiile în conturi înainte de Paște. Lista anunțată de APIA Program APIA de 1 Mai și Paște 2024. Zilele în care se mai fac plăți pentru subvenții Czajkowski, de la A050, cea mai performantă semănătoare pentru strip-till