CRIS-TIM, mișcare-surpriză PE FINAL DE AN: A achiziționat O NOUĂ FABRICĂ!
agrointeligenta.ro -Mișcare-surpriză din partea producătorului de produse din carne care anul acesta a avut cel mai mare aport în schimbarea tendințelor de pe această piață și nu numai. Compania Cris-Tim, care deja deține una dintre cele mai moderne fabrici la Filipeștii de Pădure, în județul Prahova, a anunțat o achiziție-cheie ce va marca extinderea capacității de producție!
Compania de familie Cris-Tim, condusă de familia Timiș, a finalizat achiziția unității de producție a cărnii procesate Diavist din comuna Măgureni, județul Prahova, deținută de familia Cord.
Această tranzacție vine surprinzător în luna decembrie a acestui an, o perioadă când mai toate companiile pregătesc închiderea de an și bugetele pentru anul următor.
Fabrica Diavist are o capacitate de producție de 20 de tone pe zi de carne procesată, aceasta variind în funcție de structura de producție ce urmează a fi dezvoltată acolo.
“Am achiziționat această unitate de producție deoarece anticipăm că anul viitor vom ajunge la capacitate maximă în fabricile noastre de la Filipeștii de Pădure și, ținând cont de noile game de produse pe care intenționăm să le dezvoltăm în viitorul apropiat, am fi putut avea o problemă din perspectiva producției”, a declarat președintele și fondatorul grupului Cris-Tim, Radu Timiș.
Anul acesta piața mezelurilor a experimentat un număr semnificativ de tranzacții importante, cum ar fi intrarea pe piață a două dintre cele mai mari grupuri din domeniul alimentar la nivel mondial, Sigma Alimentos și WH Group, prin preluarea companiilor Caroli Foods și Elit.
“Continuăm să investim și anul care vine în noi capacități de producție, în tehnologizare, deoarece credem cu tărie că piața va continua să evolueze pe un trend pozitiv și noi vom continua să surprindem consumatorul cu noi inovații și aceeași calitate superioară ca și până acum”, a mai spus fondatorul Grupului Cris-Tim.
Vă reamintim că anul acesta, Cris-Tim a revoluționat piața preparatelor din carne introducând conceptul ETICHETA CURATĂ și eliminând din toate produsele sale elementele cu risc pentru sănătate precum monoglutamatul de sodiu, soia, glutenul sau amidonul.