• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Pariaţi pe creşterea puilor – tot mai multe studii indică rolul acestei cărni în prevenirea cancerului

    agrointeligenta.ro

    Aportul adus în prevenirea cancerului este, aşa cum au arătat-o numeroase studii de piaţă efectuate în ultimii 10-20 de ani, unul dintre principalele motive pentru care oamenii aleg un anumit tip de hrană în defavoarea altuia. Consumul cărnii de pui ar putea crește enorm, după ce studii importante au dovedit efectul anticancerigen al acestui aliment.

    Prevenirea cancerului, cea mai notorie dintre bolile grave ale vremurilor noastre, este unul dintre obiectivele principale ale dietelor. Cu cât un aliment sau un mod de preparare este asociat mai mult cu apariţia cancerului, cu atât este aşezat mai la urmă, într-o măsură în care poate ajunge chiar să dispară – se vorbeşte despre „abandonarea obiceiurilor nesănătoase”. Dimpotrivă atunci când un aliment sau un mod de preparare este asociat cu prevenirea cancerului atunci el urcă în topul preferinţelor – chiar dacă nu întotdeauna este mai ieftin sau mai gustos – se spune că sănătatea nu are preţ şi că nu tot ce e bun la gust e şi sănătos.

    Pe această logică în ultimii 10-20 de ani consumul de carne roşie, în special de porc, a scăzut cu 35% iar cel de carne albă, pui în primul rând, a crescut cu 200%. Evoluţii care au avut un impact direct la nivelul sectorului de producţie – în această perioadă performanţele acţiunilor producătorilor de carne de pasăre au fost mai bune, s-au înregistrat mai multe investiţii şi mai multe proiecte noi în ce priveşte capacităţile de producţie, şi aşa mai departe.

    Lucrurile au toate şansele să se păstreze în această tendinţă şi în următorul deceniu, tot mai multe studii medicale confirmând rolul cărnii de pui în prevenţia cancerului.

    Un astfel de studiu, recent publicat, a indicat că adolescenţii care consumă carne de pui ca hrană de bază sunt mult mai puţin predispuşi să se îmbolnăvească de cancer la colon.

    În cercetare au fost implicate peste 20.000 de tinere, analizele indicând că acelea care au consumat într-o măsură mai mare carne de pui au prezentat un risc mai mic cu 40% de dezvoltare al adenomelor colorectale, tumori benigne care pot progresa în cancer la colon.

    Este de aşteptat ca plecând de la aceste studii la nivelul pieţei agro alimentare tot mai multe companii să introducă în „menu”-ul dedicat adolescenţilor carne de pui stimulând cererea către sectorul de producţie.

    Sursă: World Poultry

    Te-ar mai putea interesa

    Seceta devastează porumbul din Franța și Germania: România și Bulgaria, singurele excepții pozitive din UE Baloți de lucernă furați în toiul nopții. Hoții au fost identificați cu ajutorul camerelor video din comună Subvenția de 15 euro/familia de albine, blocată la Bruxelles! ACA: „Este o lovitură foarte mare pentru apicultură” Dan Corbuț: „Este cel mai secetos an de când fac agricultură. La porumb vor fi zone unde nu se va recolta nimic” Scandalos: Fermierii români – cu cerealele blocate! Toate trenurile de marfă au fost alocate grâului din Ucraina

    Ultimele știri

    Oierilor li s-au promis trei ajutoare noi și despăgubiri pentru pășuni. Fermierii renunță, pentru moment, la un nou protest Fost ministru: Cerealele românești nu mai au loc în silozuri din cauza blocajelor feroviare East Grain intră pe piața dronelor agricole și preia 51% din compania care operează Riagro Tánczos Barna anunță o nouă lege privind trasabilitatea animalelor: „Avem nevoie de un sistem mai sigur și credibil” Zvon privind demisia șefului ANSVSA, infirmat de Alexandru Bociu: „Avem o criză importantă de gestionat”