Cele 8 decizii înțelepte luate de noua conducere LAPAR
Oana Timar -Decizii importante luate ieri, luni – 15 aprilie, în ședința Consiliului Director al Ligii Asociațiilor Producătorilor Agricoli din România (LAPAR). În urma întâlnirii ce a avut loc la București, organizația a transmis Agrointeligența – AGROINTEL.RO un comunicat de presă în care sunt prezentate hotărârile luate de fermierii din conducerea LAPAR.
Așa cum Agrointeligența – AGROINTEL.RO v-a anunțat, cea mai importantă decizie luată la LAPAR: alegerea inginerului Gheorghe Albu în funcția de președinte cu mandat interimar.
Iată, integral, comunicatul LAPAR cu deciziile luate în ședința de luni, 15 aprilie:
”În dată de 15.04.2019 a avut loc ședința Consiliului Director LAPAR, în cadrul căreia s-au pus în discuție următoarele:
1. Cererea de autosuspendare a Președintelui LAPAR, Laurențiu Baciu.
2. Alegerea unui președinte interimar conform statutului; Consiliul Director a luat act de cererea de autosuspendare a Președintelui LAPAR, Dl Laurențiu Baciu pentru o perioada de 60 de zile și a fost ales Președinte interimar Dl Vicepreședinte Gheorghe Albu.
3. S-a hotărât de asemenea înființarea unor departamente alcătuite din membrii Consiliului Director astfel:
Departament economic:
1. Dan Ilie – responsabil
2. Popescu Ilie – membru
3. Ciobanu Daniel – membru
Departament juridic:
1. Vasile Datcu – responsabil
2. Liviu Precup – membru
3. Nechifor Ionică – membru
Departament reprezentare instituții cu care LAPAR-ul are legături (MADR, AFIR, APIA, etc) și elaborarea strategiilor privind acțiunile LAPAR:
1. Bazon Constantin – responsabil
2. Mocanu Adrian – membru
3. Topală Marian – membru
4. Valeriu Călin – membru
5. Sitaru Nicolae – membru
6. Mănăilă Ion – membru
7. Moraru Ștefan – membru
Departamentul de comunicare și organizare evenimente:
1. Gheorghe Albu – responsabil
2. Alexandru Baciu – membru
3. Aron Emanoil – membru
4. Grigore Petre – membru
4. Comunicarea către toți membrii Consiliului Director a tuturor angajamentelor financiar-contabile (plăti, încasări, contracte, etc) înainte de a fi efectuate, în vederea luării la cunoștință de către toți membrii Consiliului Director, iar dacă sunt observații aceștia le pot face.
5. Angajarea unei firme de audit care să evalueze situația financiar-contabila, unde persoană responsabilă să fie Dl Spiță Ionuț-cenzor LAPAR.
6. Angajarea unui specialist tehnic în domeniu căruia să i se întocmească fișa postului cu atribuțiile pe care trebuie să le îndeplinească.
7. LAPAR își continuă activitatea în folosul agricultorilor români, că și aceea de membru al ELO, respectând agenda convenită cu conducerea organizației europene.
8. LAPAR își dorește o îmbunătățire a colaborării cu toate organizațiile reprezentative la nivel național, pentru un efort comun, în sprijinul agricultorilor.”