• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Cine este Ghiță Ciobanul care face reclamă la servicii de internet sau cum a ajuns un oier să aibă 60.000 de prieteni virtuali

    agrointeligenta.ro -

    Personaj fictiv sau un cioban autentic care navighează pe internet de la stâna sa din creierii munților? Amândouă variantele sau niciuna? Reclama al căruit protagonist este Ghiță, ciobanul din Jina, județul Sibiu, a atras atenția tuturor, mai ales că mai rar personaje din agricultură intră în radarul publicitarilor.

    Dacă ar fi să luăm de bune declarațiile reprezentanților companiei de telefonie, Ghiță Ciobanul există. Îl cheamă Gheorghe Dănulețiu și are 28 de ani. De 14 ani se ocupă de oierit și a reușit să sporească afacerea familiei muncind din greu la stână. „Când am conceput această campanie, am dorit să le arătam oamenilor poveștile adevărate ale românilor curajoși, dornici să învețe și să fie în pas cu timpurile. Vedem în jur mii de români care, asemenea personajului campaniei noastre, încearcă lucruri noi și progresează în fiecare zi. Comunicațiile mobile sunt un adevărat catalizator care ne poate ajuta să evoluăm, ca indivizi și comunitate”, a declarat pentru IQads. ro Laura Barbu Director, Brand și Marketing Communications la compania de telefonie mobilă.

    ghita cu telefonul

    Gurile rele spun că o fi Ghiță real cu buletinul și cu chipul în reclamă, dar contul lui de Facebook, cel pe care se presupune că îl întreține cu tehnologia companiei, este unul de care se ocupă publicitarii sau reprezentanții companiei. Astfel, contul figurează ca lansat pe 11 februarie, când este postată și o fotografie cu Ghiță și o mioară. Doar că această dată poate fi setată ușor, după dorința administratorului de cont. La fel se poate să se fi întâmplat și cu restul pozelor postate în lunile următoare. Abia de când s-a lansat reclama, Ghiță a început să devină vorbăreț, postările lui fiind zilnice (la postări nu se poate edita data apariției) și, după cum comentează admiratorii săi, suspect de corect scrise și prea inspirate pentru cineva care și-a petrecut ultimii 14 ani la stână. Mai mult, cea mai frecventă întrebare pe care o pun prietenii virtuali ai lui Ghiță este unde își încarcă el cu curent telefonul și tableta. Răspunsul a venit tot pe Facebook: de la o baterie de mașină!

    În prezent, pagina de Facebook ”Ghiță Ciobanul” a depășit 60.000 de like-uri, semn că un reprezentant al agriculturii românești a reușit să stârnească rapid un uriaș val de simpatie și să readucă în prim-plan serviciile unei companii de telefonie mobilă.


    Te-ar mai putea interesa

    Fermierii vor avea un contract unic de arendă la nivel național Ofilirea frunzelor de castraveți vara. Cum udăm castraveții în zilele cu caniculă CNAIR: Camioanele care transportă cereale, rapiță sau legume din câmp – exceptate de la restricțiile de circulație pe caniculă!

    Ultimele știri

    Plantagro a intrat în semi-insolvență. Fermierii care au de încasat nu mai pot executa momentan firma de inputuri și cereale MADR: Ajutoarele de minimis pentru usturoi și cartof – tăiate de la plată în acest an! Lege în vigoare: Proprietarii de căruțe, obligați să le ”înmatriculeze”. Plăcuțele se cumpără de la Primărie