Albalact a lansat mămăliguța cu brânză și smântână gata pregătită
agrointeligenta.ro -Producătorul de lactate Albalact a lansat două sortimente de mămăligă cu brânză sub brandul Rarăul. Este prima companie de profil care intră pe segmentul „ready to eat”.
Lansarea Rarăul MBS face parte din strategia Albalact de extindere a brandurilor şi portofoliilor pe segmente dinamice, cu oportunităţi de creştere. Brânza proaspătă de vaci este una din categoriile cu potenţial în piaţa lactatelor, potrivit reprezentanţilor Albalact, citați de bursa.ro.
Capacitatea fabricii a fost dublată
Pentru dezvoltarea portofoliului Rarăul, Albalact a dublat capacitatea de producţie a fabricii din Câmpulung Moldovenesc şi a făcut investiţii noi. „De la lansarea pe piaţă a brânzei Făgăraş şi Moldoviţa în urmă cu mai bine de un an, Rarăul a avut o evoluţie constant-ascendentă, ajungând în topul primilor trei producători de brânză proaspătă de vaci”, a spus Elena Solianic, Brand Manager Albalact pentru Rarăul.
Compania şi-a mărit portofoliul şi anul trecut când a introdus în magazine mai multe tipuri de iaurt la diferite gramaje sub brandurile Fulga şi Zuzu, dar şi prin lansarea unui brand nou: Fruzu, deserturi pe bază de iaurt cu fructe.
Albalact este al treilea mare producător de lapte şi produse lactate din ţara noastră şi cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie. Albalact deţine şi pachetul majoritar de acţiuni (99,01%) al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc, specializată în domeniul producţiei de branzeturi, sub brandul omonim. Compania are peste 800 de angajaţi.