• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Produsele alimentare și băuturile răcoritoare de la PepsiCo vor avea ambalaje cu aromă similară conținutului

    agrointeligenta.ro -

    Al doilea mare producător de băuturi răcoritoare la nivel mondial, compania americană PepsiCo, a anunțat că intenționează dezvoltarea unei tehnologii de producere a ambalajelor cu aromă similară conținutului. Tehnologia va avea aplicabilitate pentru toată gama FMCG.
    Invenția realizată de specialiștii multinaționalei PepsiCo privind ambalajele cu arome a fost depusă pentru înregistrare încă de anul trecut, iar mai multe amănunte despre aceasta au fost făcute publice din acest an.

    Sistem cu microcapsule pentru generarea de arome

    Pentru generarea aromelor se vor folosi uleiuri esențiale, esențe de fructe, parfurmuri etc. Sistemul care va fi utilizat pentru toată gama FMCG (bunuri de larg consum cu rulaj mare)  este unul de microcapsule și care sunt rupte în momentul când utilizatorul desface ambalajul.
    Reprezentanții giganticei multinaționale susțin că invenția are aplicabilitate pentru toate produsele, inclusiv băuturile carbogazoase, siropuri și alte sucuri.
    Unul dintre inventatori, Peter Given a menționat că sistemul de eliberare de arome intră în funcțiune când ambalajul este desfăcut . Pentru eliberarea aromei sunt utilizați unul sau mai mulți compuși introduși în capsule de gelatină. Capsulele au dimensiuni de 10-15 microni (un micron este a mia parte dintr-un milimetru).

    pepsi 2

    Microcapsulele sunt protejate de un strat secundar cu rol de protecție împotriva umezelii și care funcționează și ca barieră pentru oxigen. Stratul secundar ar mai putea include polizaharide, ceară naturală și polimeri sintetici sau naturali.
    PepsiCo este o companie americană din industria băuturilor răcoritoare și alimentară, înființată în 1898 sub numele de Pepsi-Cola. Compania este al doilea producător mondial de răcoritoare, după The Coca-Cola Company. Principalul produs al companiei este Pepsi-Cola.

    Venituri anuale de 60 miliarde de dolari

    În martie 2010, PepsiCo a cumpărat cei doi mari îmbuteliatori ai săi, PepsiAmericas şi Pepsi Bottling Group, devenind astfel cea mai mare companie producătoare de produse alimentare şi băuturi răcoritoare din America de Nord şi a doua la nivel mondial, cu venituri anuale de aproximativ 60 miliarde de dolari SUA şi aproape 285.000 de angajaţi.
    PepsiCo este prezentă de mai multe decenii și pe piaţa românească, în domeniul băuturilor prin companiile de îmbuteliere sub franciza PepsiCo (Sitaco din 1965 și Quadrant Amroq Beverages din 1997).

    pepsi 3

    Quadrant Amroq Beverages – PepsiAmericas este îmbuteliatorul şi distribuitorul local PepsiCo pentru următoarele mărci principale: Pepsi, Mirinda, 7-Up, Mountain Dew, Prigat, Lipton Icea Tea, Gatorade, Roua Munţilor.
    PepsiCo este prezentă în Româniași în domeniul snacksurilor din anul 2004, când grupul a achiziţionat Star Foods. Pepsi-Cola, un brand foarte important pentru PepsiCo, a fost disponibil în România încă din perioada comunistă, începând să fie fabricat în România în anul 1965.

    Foto: PepsiCo, L’Expansion, Sponsoring.fr

    Citește și Recipientele realizate integral din materie vegetală vor înlocui sticlele PET


    Te-ar mai putea interesa

    Preț carne 2024. Cât costă un kilogram de carne de porc cumpărată de la un mic fermier Cum sunt păcăliți românii care cumpără brânză din piețe și magazine Noua Zeelandă va exporta în UE, fără taxe, carne de vită, de miel și lactate. Acordul de liber schimb, în vigoare de la 1 mai

    Ultimele știri

    Situație fără precedent în SUA: Gripă aviară depistată la vaci de lapte De ce merită să fie semănat hibridul de porumb Jumbo 48, de la Rodbun Marcel Ciolacu tranșează problema închiderii supermarketurilor în weekend: „Nu este oportun”