• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Listen, Learn, Deliver – noua perspectivă ADAMA AGRICULTURAL SOLUTIONS

    agrointeligenta.ro -

    Începând cu acest an, ADAMA Agricultural Solutions a adoptat un nou slogan, care reflectă felul în care brandul înțelege să evolueze, ca urmare a unui proces strategic de reevaluare a misiunii și valorilor sale. Schimbarea de slogan s-a petrecut la nivelul întregului grup, în toate cele peste 100 de tări țări în care compania este prezentă.

    Sloganul ”Simply. Grow. Together” a devenit ”Listen. Learn. Deliver”. Noul slogan reprezintă o evoluție importantă în felul în care ADAMA înțelege să se apropie mult mai organic de fermier. Cu această nouă poziționare, nu soluțiile pentru protecția plantelor sunt cele mai importante elemente de comunicare, ci fermierul însuși, cu întreg universul lui de provocări și aspirații.

    “ADAMA este una dintre companiile de top din industria protecției plantelor la nivel global. Aici în România, ca peste tot în lume, ne straduim să oferim fermierilor soluții și servicii eficiente care să le simplifice viața și să îi ajute să se dezvolte, cu atât mai mult în acest an atipic și atât de complicat. Orice companie este obligată să inoveze pentru a putea evolua. Noi am făcut acest lucru nu doar în zona tangibilă a produselor și serviciilor, ci și organic, în zona intangibilă a filozofiei de funcționare”, a declarat Dimitrios Drisis, directorul general al ADAMA.

    ”Listen. Learn. Deliver” este mai mult decât un slogan. El subliniază o schimbare majoră de perspectivă: pentru ADAMA soluțiile pe care le furnizează sunt în primul rând urmarea unui proces de ascultare activă a nevoilor fermierilor și întelegere profundă a acestora. Promisiunea ADAMA este că fermierul va primi întotdeauna soluțiile cele mai adecvate nevoilor sale reale prin sinergia care se creează între ceea ce el își dorește, realitatea de pe teren, expertiza specialiștilor ADAMA în domeniu, relația personală și relevantă cu aceștia. O asemenea poziționare strategică, în care nu atât produsul este elementul principal, ci călătoria de cunoștere care conduce către acesta reprezintă un element de unicitate pe piața de profil.

    În felul acesta, de la un anumit produs performant care rezolvă o problemă reală și imediată, până la un anumit design al recipientului în care este livrat produsul, fermierul împreună cu specialiștii ADAMA devin parteneri în furnizarea soluției finale.

    Ce înseamnă LISTEN
    • Pentru ADAMA, a asculta înseamnă o căutare permanentă a oportunităților care ne ajută să interacționăm cu clientul nostru, cu specialiștii din domeniu și colegi pentru a înțelege mai bine provocările și nevoile cu care se confruntă clienții sau clientul sau fermierul.
    Ce înseamnă LEARN
    • Pentru ADAMA a învăța înseamnă să punem la un loc informațiile adunate în prima etapă, împreună cu expertiza și cunoștiințele pe care compania le-a acumulat în istoria sa de peste 70 de ani.
    Ce înseamnă DELIVER
    • Pentru ADAMA a furniza înseamnă culegerea roadelor unei strategii care are în centru angajamentul de a răspunde rapid și eficient nevoilor clientului nostru prin produse, soluții, servicii, și instrumente comerciale adecvate sau informații relevante pentru acesta.

    Vechiul slogan – ”Simply. Grow. Together” – a reprezentat o etapă în evoluția companiei în care s-a pus accent în primul rând pe soluțiile ADAMA și beneficiile sale, reprezentând, pentru o bună perioadă de timp, promisiunea companiei de a livra soluții simple, practice și inovatoare pentru protecția culturilor agricole, cu impact pozitiv, în egală măsură, asupra statutului fermierului și creșterii afacerii sale.


    Te-ar mai putea interesa

    Piața cerealelor, din nou sub presiune. Prețuri la zi Tractoarele Zetor pe care fermierii le pot cumpăra prin programul Rabla pentru Tractoare Primul îngheț la culturile din câmp. Alexander Degianski, fermier: O iarnă blândă, coșmarul unui agronom

    Ultimele știri

    Mesaj din industria cărnii – ce se întâmplă cu prețul cărnii de porc de Sărbători Micii și salamurile din România – interzise în SUA și UK. Motivul pentru care s-au blocat exporturile Fermierul de pe Valea Trotușului care crește 8 vaci și produce o brânză specială, premiată la nivel mondial