• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Efectul Boromir: A scăzut TVA-ul, dar și încasările

    agrointeligenta.ro -

    Producătorul de pâine şi produse de patiserie Boromir Prod Buzău (SPCU), controlat de omul de afaceri Constantin Boromiz, a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 91,67 milioane lei (20,7 milioane euro), în scădere cu 19,6% faţă de 2012.

    În 2012, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 114,06 milioane lei.

    Compania a încheiat anul cu pierderi de 3,91 milioane lei, de două ori mai mari decât în 2012, când a înregistrat un rezultat negativ de 1,92 milioane lei.

    Veniturile s-au diminuat cu 7,75% anul trecut, la 108,19 milioane lei, iar cheltuielile au scăzut mai lent, cu 5,59%, la 112,11 milioane lei.

    Compania estima, în primăvară anului trecut, ca va trece pe profit, cu un câştig de 2,8 milioane lei, de la pierderi de 1,9 milioane lei în 2012.

    Grupul Boromir activează pe piaţa de morărit şi panificaţie şi mai include companiile Boromir Ind (Râmnicu Vâlcea şi Deva), Boromir Pan, Moara Cibin (MOIB), Extrasib Sibiu, Comcereal Sibiu, Amylon Sibiu (AMY) şi Panmed Mediaş.

    Ultimul transfer cu acţiunile Boromir Prod a fost realizat marţi la un preţ de 0,1 lei. La această cotaţie, compania are o capitalizare de 23,3 milioane lei (5,19 milioane de euro).

    Sursa: Ziarul Financiar


    Te-ar mai putea interesa

    Fermă de vaci, scoasă la vânzare din cauza datoriilor. Se vinde cu tot cu utilaje și cu terenul în arendă Avans APIA 2025. Fermier: Au început plățile și pentru fermele de peste 10 hectare! Avans APIA 2025: Fermierii care au intrat la plată până astăzi!

    Ultimele știri

    Fermierii polonezi organizează un protest național ce va ține o lună întreagă. În decembrie fac miting la Bruxelles Cântărirea rapiței toamna pentru o fertilizare mai bună cu azot – formulă de calcul Ce mănâncă românii toamna. Carrefour și NielsenIQ au prezentat tendințele consumului de sezon