Iaurtul bulgăresc „pentru bărbaţi” se serveşte cu furculiţa şi are ambalaj austriac
agrointeligenta.ro -Grupul austriac Greiner Packaging, unul dintre cei mai importanţi producători europeni de ambalaje, a realizat pahare speciale destinate bărbaţilor pentru iaurtul Danone, comercializat în Bulgaria.
Compania Danone Bulgaria a prezentat încă din vara anului trecut, o gană inedită de lactate, realizate după gustul şi preferinţele bărbaţilor – Danone pentru bărbaţi.
Furculiţa, preferată în locul linguriţei
Iaurtul natural cu 5% grasime, ayryan, laptele cu felii de piersică şi laptele cu nucă au fost deja comercializate pe piaţa bulgară.
„Iaurtul pentru bărbaţi” comercializat în Bulgaria are o consistenţă mai densă decât la produsele obişnuite şi a fost gândit pentru a putea fi degustat cu furculiţa.
Danone pentru bărbaţi a fost creat în urma studiilor realizate de companie. Potrivit acestora, barbaţii preferă să consume lactate cu conţinut ridicat de grăsimi, cu o consistenţă mai densă, cu ingrediente naturale şi gust distinctiv. Producătorul a mai încercat un produs special pentru femei, numit Denisa şi vândut pe piaţa franceză, dar lansarea a fost un eşec.
Austriecii de la Greiner Packaging au fost aleşi de Danone pentru fabricarea paharelor de iaurt cu un design particular. Un negru puternic predomină vizual, „paharul are linii drepte şi mai puţină grafică”.
Lider pe piaţa ambalajelor termoformate
„Forma aleasă a paharului-ambalaj a constitui o provocare având în vedere necesităţie funcţionale şi tehnica de umplere”, a explicat Kenneth Boldog, responsabilul diviziei K de la Greiner Packaging International. Paharele au capacităţi de 190 sau 370 de grame şi sunt acoperite cu un manşon termoretractabil.
Greiner Packaging International are o cifră de afaceri de 488 milioane de euro, 3.236 de salariaţi şi 34 de unităţi de producţie în diverse amplasamente.
Parte componentă a grupului Greiner, cu sediul central în Kremsmünster, Austria, Societatea Greiner Packaging SRL ( producător de containere şi ambalaje destinate sectorului FMCG) având sediul în Sibiu, Romania, este liderul pieţei ambalajelor termoformate din România începând din 2005.
Foto: Greiner GPI