• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Vicepreședintele Comisiei pentru agricultură din Camera Deputaților: ”Se are în vedere trecerea etichetării la ANSVSA din atribuțiile ANPC”

    agrointeligenta.ro -

    Etichetarea ar putea trece din subordinea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) la Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA), a declarat Liviu Harbuz, deputat PSD și vicepreședinte al Comisiei de Agricultură din Camera Deputaților.

    „Avem în vedere un act normativ care va stabili foarte clar care sunt limitele de competență între ANSVSA, ANPC și celelalte instituții implicate pe lanțul alimentar pentru că în ultima perioadă așa cum ați văzut ne trezim cu anumite persoane care ocupă funcții importante în instituții ale statului și care pentru o mediatizare excesivă fac declarații belicoase și periculoase.

    Avem o singură soluție: să legiferăm limite de competență acestor instituții, iar în acest sens se are în vedere trecerea etichetării la ANSVSA din atribuțiile ANPC, în condițiile în care ANSVSA este instituția care trebuie să asigure trasabilitatea și are responsabilitatea în acest sens”, a spus Liviu Harbuz, prezent la conferința ”Tendințe și soluții pentru agricultură în 2014”, eveniment organizat de revista Agrointeligența, Capital și Networkevents.

    Sursa: Agerpres


    Te-ar mai putea interesa

    ”Nu avem unde să vindem cerealele”. Protest al fermierilor la granița cu Ucraina Fiecare litru de lapte, borcan de zacuscă sau legătură de pătrunjel – la ANAF. ”Vor să impoziteze și ultimul țăran din România” Programul Rabla Tractoare – deblocat cu fonduri europene! Anunțul făcut azi de ministrul Florin Barbu

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”