• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Eso, un soi semitimpuriu de mazăre avantajos pentru fermieri

    Adrian Radu -

    Cultura de mazăre este una preferată de mulți fermieri atât pentru încadrarea în normele de ecocondiționalitate, cât și pentru asigurarea rotației culturilor și a îmbogățirii solului cu elemente nutritive.

    Eso este o varietate cu un conținut ridicat de proteină și o rezistență foarte mare la cădere și aplecare. Prezintă o maturitate semi-timpurie, cu vigoare foarte bună în primele faze, iar genetica de la baza sămânței Eso permite toleranța la antracnoză, o boală favorizată de climatul umed.

    ”Boabele la soiul de mazăre Eso sunt de culoare galbenă și au un conținut ridicat în proteină. Condițiile anului acesta au fost favorabile culturii de mazăre, iar producția a fost ridicată”, a explicat Nicoleta Boghici, Director de Vânzări Sud-Vest Donau Saat.

    Eso este unul dintre soiurile de mazăre care a dovedit potențialul ridicat de producție în majoritatea fermelor unde a fost cultivat.

    Caracteristici agronomice mazăre ESO

    Maturitate semitimpurie;
    Tip afila;
    Vigoare foarte bună în primele faze;
    Începutul înfloritului foarte devreme;
    Înălţime medie a plantei;
    Rezistenţa la cădere bună;
    Culoarea a florilor albă.

    Mai multe detalii despre portofoliul Donau Saat, găsiți pe: www.binealegibineculegi.ro.


    Te-ar mai putea interesa

    Fiecare litru de lapte, borcan de zacuscă sau legătură de pătrunjel – la ANAF. ”Vor să impoziteze și ultimul țăran din România” Grant de 30.000 euro/proiect pentru tinerii care pornesc o afacere nouă. Cererile, din 15 septembrie Utilajele agricole ale unui fermier intrat în faliment sunt scoase la licitație

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”