• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour lansează primul târg de joburi: peste 600 de poziții deschise în București și Ilfov

    Roxana Dobre -

    Lumea Carrefour își deschide porțile celor în căutare de noi oportunități în carieră, cu peste 600 de poziții disponibile atât la sediul central, cât mai ales în magazinele Carrefour de tip hipermarket, supermarket și express, precum și în magazinele Supeco, din București și Ilfov, în cadrul primului târg de joburi organizat de companie în datele de 6 și 7 mai, în parcarea hipermarketului Orhideea din București.

    Târgul de joburi Carrefour are scopul de a oferi participanților din cât mai multe categorii vizibilitate totală asupra oportunităților

    Câteva dintre pozițiile disponibile în cadrul târgului sunt Casier, Lucrător Universal, Lucrător Universal Produse Proaspete, Manager Adjunct Stagiar, Asistent Achiziții, Asistent Contabil, Specialist Aprovizionare, Buyer și Buyer Assistant. Pozițiile prezentate în cadrul târgului de adresează candidaților din București și Ilfov, însă posibilitatea de a se alătura lumii Carrefour este deschisă publicului din întreaga țară, cu 300 de oportunități disponibile în prezent, la nivel național.

    „Lansarea unui târg de joburi Carrefour este un pas important, dar natural în același timp, pentru un ecosistem în permanentă dezvoltare și în linie cu statutul nostru de angajator de top cu peste 17.000 de colegi la nivel național. Noua inițiativă reflectă viziunea noastră privind resursele umane, construită pe principiul conectării oamenilor cu cele mai bune oportunități pentru ei, oferindu-le transparență și consiliere din prima clipă.”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.

    Târgul de joburi Carrefour are scopul de a oferi participanților din cât mai multe categorii vizibilitate totală asupra oportunităților, dar și de a identifica potențiali candidați interesați de toate pozițiile disponibile în cadrul companiei. Astfel, timp de 2 zile, echipele de Recrutare și Employer Branding se vor afla la târg pentru a-i întâmpina pe cei interesați cu toate informațiile necesare în vederea alegerii rolului potrivit în cadrul echipei Carrefour. În plus, toți participanții care se înscriu în baza de date Carrefour vor avea parte de mici surprize pe loc.

    „Noul târg de joburi Carrefour le va permite candidaților să studieze oportunitățile din companie mult mai îndeaproape cu ajutorul echipei noastre, iar noi vom avea posibilitatea să le arătăm o parte a experienței Carrefour. Avem peste 600 de joburi pregătite pentru vizitatorii noștri și suntem nerăbdători să-i îndrumăm către oportunitățile potrivite pentru ei, astfel încât, până la finalul vizitei, să aibă perspectiva de a ne deveni colegi”, a adăugat Andreea Bălan, HR Transformation, People & Culture Manager, Carrefour România.

    Joburile disponibile în cadrul Carrefour vin și cu o serie de beneficii precum tichete de masă și cupoane Carrefour pentru Paște și Crăciun, primă de vacanță și de fidelitate, asigurare privată de sănătate și ajutor pentru anumite evenimente deosebite cum ar fi nașterea unui copil sau căsătoria, dar și în cazul nefericit al unui deces în familie. De asemenea, la Carrefour, angajații au parte de cursuri de formare adaptate la nevoile fiecăruia, însă oportunitățile de dezvoltare nu sunt doar profesionale, ci și personale, într-un mediu bazat pe încredere și autonomie.

    Mai multe detalii despre joburile disponibile puteți afla accesând https://carrefour.ro/corporate/cariere.

    Despre Carrefour

    Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

    Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”.

    În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

    Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.


    Te-ar mai putea interesa

    Fermierul de pe Valea Trotușului care crește 8 vaci și produce o brânză specială, premiată la nivel mondial Subvenția APIA de 98,80 euro/ha, la plată din 2 decembrie pentru micii fermieri Fraudă în apicultura românească, anchetată de Parchetul European. S-au făcut primele percheziții

    Ultimele știri

    Fermierii au de unde alege. Peste zece hibrizi de porumb sunt în oferta Rodbun și Fertillia Liviu Dobre, director general Agricover Holding: ”Ne place energia tinerilor care participă la programul Tineri Lideri pentru Agricultură” Fermierul Nicolaie Apopi a închis campania. Campania agricolă de toamnă