Reţete de marketing

Moda asocierii începe să prindă în rândul legumicultorilor: ”Țara mea”, brandul sub care fermierii din Olt livrează în supermarket

După succesul brandului ”Dor de gust” în hypermarketuri, o altă colaborarea a legumicultorilor se impune pe rafturile uneia dintre cele mai mari rețele de magazine din România.

Este vorba despre ”Țara mea”, program ce reunește 200 de legumicultori, membri ai cooperativei de producători din Izbiceni și Vișina, județul Olt, afiliată la Federația Agrostar.

“Agrostar, în colaborare cu autoritățile locale, a reușit să pună bazele acestei cooperative, care poate fi un exemplu pentru alți producători agricoli, că dacă se asociază pot rezolva și problema desfacerii producției. Cooperativa va furniza marfă constant, în perioada martie-noiembrie, la calitate superioară. În aproximativ un an de zile vom avea astfel de cooperative și în alte domenii, cum ar fi producția fructe și produse lactate, iar colaborarea dintre Agrostar și Kaufland, retailerul care s-a dovedit cel mai deschis față de acest proiect, se va extinde la nivel național”, a declarat președintele Agrostar, Niculae Ștefan.

Fiecare magazin Kaufland va avea o insulă “Țara mea”, unde se vor găsi produse ale producătorilor din județul Olt, fermierii urmând să livreze rețelei circa 70 de tone de legume lunar.


Abonați-vă GRATUIT la Agrointeligența - www.agrointel.ro!