• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Al treilea Raport de Sustenabilitate TRANSAVIA ilustrează transparent abordarea companiei, obiectivele atinse și progresul realizat

    Angelica Lefter -

    Transavia, liderul pieței de carne de pui, a publicat cel de-al treilea Raport anual de Sustenabilitate, ”Hrănim viitorul. Prin acțiuni făcute așa cum trebuie, de la bob la furculiță”.

    Aferent anului fiscal 2021, raportul indică în mod transparent abordarea companiei, obiectivele atinse și realizările înregistrate, precum și contribuția adusă la bunăstarea oamenilor, a mediului, a animalelor și a comunității, prin abordarea durabilă și transparentă a sustenabilității.

    Noul Raport de Sustenabilitate urmărește progresele realizate în relație cu țintele ambițioase propuse în relație cu Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite și analizează impactul în toate etapele lanțului valoric, conform modelului 100% integrat al afacerii Transavia: de la producția cerealelor la bunăstarea animalelor, de la certificarea produselor la procesarea și distribuția acestora.

    ”Noul Raport de Sustenabilitate ilustrează eforturile și reușitele, la 30 de ani de la înființarea companiei. Modelul nostru de afacere integrată 100%, politica „zero pierderi”, producția responsabilă, investițiile susținute și grija pe care o avem față de oameni, mediu și comunități, sunt elemente esențiale care contribuie la performanța operațiunilor noastre și la progresul nostru. Continuăm să lucrăm pentru îmbunătățirea rezultatelor față de țintele propuse și rămânem concentrați pe nevoile consumatorilor pentru produse de calitate, sănătoase și sustenabile”, declară dr. ing. Ioan Popa, Președinte și Fondator Transavia.

    Transavia conduce transformarea sustenabilă în cadrul industriei în care își desfășoară activitatea, fiind singura companie din sector care, de trei ani, realizează un Raport de Sustenabilitate la standarde internaționale, pe care îl face public.

    ”Și în 2021 am făcut lucrurile exact așa cum trebuie, urmând strategia noastră, de la bob la furculiță. Am condus responsabil operațiunile, creând astfel un cadru solid pentru un viitor mai bun, pentru noi toți. Am continuat să contribuim substanțial la o viață sănătoasă, echilibrată și sustenabilă pentru toți consumatorii noștri, precum și la susținerea obiectivelor de dezvoltare durabilă globală, fiind singura companie cu capital 100% autohton co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale şi de Marketing în Sectorul Alimentar”, precizează Theodora Popa, Vicepreședinte Transavia.

    Pregătit în conformitate cu cel mai utilizat standard internațional de raportare pentru sustenabilitate, GRI, documentul prezintă informații privind activitățile, practicile și operațiunile companiei în relația cu consumatorii, angajații, clienții, furnizorii, autoritățile, ONG-urile și alte părți interesate, privind dezvoltarea sustenabilă și evoluția progresului față de obiectivele asumate. O atenție deosebită este acordată eticii în afaceri, calității absolute și siguranței alimentare a produselor, sănătății și siguranței angajaților, a clienților și a partenerilor. Totodată, raportul demonstrează o îmbunătățire continuă a performanțelor în ceea ce privește creșterea eficienței energetice, economisirea apei și managementul apelor uzate, reducerea emisiilor pe întregul lanț de producție, bună-starea animalelor, reducerea risipei alimentare și protecția mediului.

    ”Pentru noi, Raportul de Sustenabilitate este și un proiect pentru viitor. Toate evaluările pe care le realizăm despre felul în care producem sigur și la calitatea asumată, modul în care protejăm mediul pentru generațiile viitoare, maniera în care contribuim la sustenabilitatea economică și la dezvoltarea comunităților unde activăm, ne determină să rămânem concentrați pe îmbunătățirea permanentă a rezultatelor noastre și ne ajută să planificăm noi îmbunătățiri ale planurilor noastre de dezvoltare sustenabilă”, adaugă Theodora Popa, Vicepreședinte Transavia.

    Câteva dintre cele mai importante rezultate ale companiei în 2021

    Liderul pieței de carne de pui a înregistrat progrese notabile în ceea ce privește obiectivele sale strategice de sustenabilitate, pe toți cei patru piloni strategici:

    Responsabilitate față de angajați:

    Producție responsabilă:

    Grija față de Mediu:

    Implicare cu impact social:

    Întregul Raport de Sustenabilitate poate fi accesat aici: https://www.transavia.ro/files/Transavia_Raport_Sustenabilitate_2022.pdf

    Despre Transavia

    Transavia este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandurile Fragedo, Libertan și Papane. Inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. În cei peste 30 de ani de activitate, Transavia a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, Transaviae în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele Transavia localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI.

    Transavia investește masiv în energie verde, având ca țintă asigurarea aproape în integralitate a energiei necesare facilităților de lucru până la finalul anului 2023. Transavia este singurul producător de carne de pui care a publicat în mod voluntar Raport de Sustenabilitate în ultimii doi ani. De asemenea, este prima companie din România co-semnatară a Codului Conduită al UE cu privire la practicile responsabile comerciale şi de marketing în sectorul alimentar. Fragedo, brand emblemă al companiei Transavia este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) poartă pe spotul TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate.

    Pentru mai multe informații, vizitați https://transavia.ro/.


    Te-ar mai putea interesa

    Primul îngheț la culturile din câmp. Alexander Degianski, fermier: O iarnă blândă, coșmarul unui agronom Lege nouă în vigoare la ANAF pentru impozitarea micilor fermieri! Piața cerealelor, din nou sub presiune. Prețuri la zi

    Ultimele știri

    Avans APIA 2024 – ultima oră! Prag depășit pentru plățile către fermieri! ANSVSA – 20 de ani de activitate. Adrian Pintea, MADR: Autoritatea și-a câștigat încrederea nu doar pe plan național, ci și pe scena europeană Auchan și Cora – amenzi uriașe de la Consiliul Concurenței! Judecătorii le-au respins contestațiile!