• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Poveste de succes. Cum a ajuns Agroleg Varo un distribuitor important de inputuri agricole

    Adrian Radu -

    Fiecare fermă este diferită și are propriul set de provocări. Găsirea produselor potrivite este cheia succesului pentru orice fermier. În calitate de distribuitor de inputuri agricole, Agroleg Varo furnizează produsele și informațiile corecte, pentru a construi o rentabilitate sănătoasă a investiției pentru fermierii români.

    Compania Agroleg Varo a luat ființă în anul 2010 ca afacere de familie, la inițiativa a doi absolvenți ai Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca. Scopul lor a fost să vină în întâmpinarea fermierilor prin furnizarea de recomandări personalizate, inputuri și soluții agricole inteligente în vederea îmbunătățirii producțiilor agricole.

    În acest timp, pasiunea pentru agricultură a soților Florin și Noemi Varo, pentru că despre ei este vorba, a dus la extinderea grupului pe care-l administrează. În prezent, au o firmă care se ocupă de partea de trading de cereale, una care produce furaje pentru animale, dar și o fermă de pui de carne și ouă. La acestea se adaugă 60 de hectare de producție legumicolă si 450 de hectare de producție pe cultură mare. Plus o firmă de marketing și publicitate.

    Florin Varo, co-fondatorul firmei, a pus bază pe seriozitate încă de la începutul acesui drum. În acest sens, le oferă fermierilor doar produse testate pe culturile pe care le înființează an de an. ”La Ferma Agricolă Chețani testăm toate produsele pe care noi le oferim clienților noștri. Nu există produs în portofoliul nostru pe care să nu-l folosim în ferma legumicolă. Nu este o fermă micuță, este o fermă cu o suprafață undeva la 60 de hectare de legume. Cultivăm aproape orice tip de legumă din ceea ce se poate produce la nivelul țării noastre. Este foarte importantă această testare, pentru că, odată ce cunoaștem dacă produsul este bun sau nu, mergem cu încredere în fața clienților și îl recomandăm cu încredere”, a declarat Florin Varo.

    În plus, Agroleg Varo oferă și o piață de desfacere pentru producția clienților fermieri. La recoltat, fermierii care au cumpărat semințe și produse pentru culturi devin vânzători către compania familiei Varo. ”Este un cerc închis. De obicei, clienților cărora le oferim aceste inputuri în primăvară le oferim și posibilitatea de a-și vinde tot ceea ce produc către noi. Deci, lucrurile se inversează. Valoarea noastră de bază este să fim onești. Întotdeauna, am susținut faptul că în orice business, în orice loc de pe pământ poți să ai succes atâta timp cât ești serios și ești cinstit. Și astea sunt valorile pe care ne bazăm”, a mai precizat Florin Varo.

    Portofoliul Agroleg Varo include accesorii sere și solarii, îngrășăminte Agromaster, îngrășăminte hidrosolubile, semințe de cereale, lucernă, soia, îngrășăminte Azomureș, îngrășăminte Borealis, dar și instalații și sisteme de irigare. Toate detaliile despre produsele din portofoliul Agroleg Varo și datele de contact ale reprezentanților zonali pot fi găsite pe www.varo.ro.


    Te-ar mai putea interesa

    Piața cerealelor, din nou sub presiune. Prețuri la zi Primul îngheț la culturile din câmp. Alexander Degianski, fermier: O iarnă blândă, coșmarul unui agronom Subvenții APIA 2024 – tranșa a doua. Plățile finale achitate pe hectar și cap de animal

    Ultimele știri

    Mega-focar de Pesta Micilor Rumegătoare în Bulgaria. Oierii au ascuns boala timp de 2 săptămâni Legume și fructe care se recoltează în luna noiembrie La aniversarea primilor 7 ani de activitate, Franciza RO concept OSCAR ajunge la 90 de benzinării