• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Prețul fix la transport și discountul, două dintre atuurile Verdon

    Adrian Radu -

    Business-ul Verdon a crescut frumos în cei aproape 10 ani de la lansare. Iar acest lucru s-a întâmplat pentru că fondatorii și angajații își organizează ziua de muncă pentru a respecta pilonii de bază ai companiei. Serviciile de 5 stele oferite clienților reprezintă atât un obiectiv, cât și o mulțumire pentru cei de la Verdon.

    Distribuția de inputuri pentru agricultură este un business complex și care implică o serie de operațiuni precise. Efectuate la timp, le oferă fermierilor toate condițiile pentru a avea culturi de calitate și profit la final de an. Toate rotițele acestui sistem trebuie însă să meargă ca unse pentru ca rezultatul să fie optim.

    Unul din obiectivele Verdon este de a oferi produse și servicii de 5 stele. “Aș face distincția între produse și servicii. Produsele de 5 stele le putem influența mai puțin, pentru că nu suntem producători. Și aici lăsăm clienții ca în urma experiențelor avute cu produsele respective să acorde un rating pe care îl consideră. Dar, în ceea ce privește serviciile, aici putem direct influența rating-ul. Și scopul nostru este de a oferi servicii de 5 stele, prin calitatea apelurilor telefonice, prin rapiditatea în livrare, prin corectitudinea cu care ambalăm colete, numărul de produse și așa mai departe”, a declarat Adrian Blaga, co-fondator Verdon Sibiu.

    Verdon – Magazin agricol online

    “Produse și servicii de 5 stele” este doar unul din principiile de bază Verdon. Pe prima pagină a site-ului verdon.ro se găsesc și celelalte, care conturează acest business. Este vorba de discounturi pe cantitate, transportul fix de 29 de lei, plata în rate fără dobândă și dreptul de retur în 14 zile.

    Discountul pe cantitate este un pilon pe care s-a așezat și strategia de marketing Verdon. “Discountul pe cantitate a fost gândit pentru a induce ideea de asociere. Pe site, la produse avem un preț de raft pentru o singură bucată, iar în funcție de o anumită cantitate, clientul va beneficia și de un discount suplimentar. Fie accesează acest produs pentru un volum ridicat pe care el îl are sau asociindu-se cu alți fermieri pot accesa un prag mai bun, implicit și un discount mai mare”, a explicat Daniel Țăranu, co-fondator și manager B2B Verdon.

    Costul fix de transport este un alt punct-forte al Verdon. Motivul din spatele aplicării acestei strategii a fost reprezentat de teama fermierilor de a comanda produse și de a plăti un cost prea mare pentru transport. Astfel, strategia Verdon este simplă. Costul de transport este de 29 de lei pentru orice fel de comandă.

    “Sunt foarte mulți clienți în zona rurală, la 30, 40, 50 km de reședința de județ și majoritatea soluțiilor online le oferă un tabel kilometric, cu km suplimentari, cu kg suplimentare, punând clientul să-și facă calculele pentru comanda lui. Noi am vrut să eliminăm această barieră, care s-ar putea traduce în multe coșuri abandonate, și am decis să oferim un transport fix de 29 de lei clienților noștri, indiferent de cantitatea și de destinația comenzii. Dacă vorbim de 1 kg, 100, un palet chiar și un TIR, dacă vorbim de reședință de județ sau 30, 50 km de reședința de județ, clientul nostru mereu va plăti aceeași taxă”, a completat Daniel Țăranu.

    Plata în 6 rate fără dobândă a fost introdusă de curând de cei la Verdon, care au încheiat parteneriate cu principalele bănci din România. Al cincilea pilon este reprezentat de dreptul de retur în 14 zile. Este perioada în care clienții pot evalua comanda și pot decide dacă o păstrează sau o înapoiază. Toate obiectivele Verdon și detalii despre produsele oferite clienților din țara noastră pot fi găsite pe www.verdon.ro.


    Te-ar mai putea interesa

    Șeful de la Agricultură – anunț în Parlament despre plata subvențiilor APIA Când se seamănă semințele de roșii MADR lansează programul „Un tractor pe fermă” pentru fermierii până în 400 de hectare

    Ultimele știri

    România – primul loc în UE anul trecut la suprafața cultivată cu porumb și floarea-soarelui Rezultate solide pentru Agricover în 2023 și peste 10.000 de fermieri în portofoliu O dronă militară a căzut în zona fermei Filipoiu din Insula Mare a Brăilei – primele imagini