• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • AGROINTELIGENȚA MARKET RESEARCH demarează campania de consultare a fermierilor cu privire la NGT

    agrointeligenta.ro -

    Divizia Market Research a Grupului Agrointeligența anunță demararea unei campanii complexe de studii de piață și sondare a opiniei cu privire la impactul subiectului NGT (new genomic teqhniques – noi tehnici genomice) în rândul principalelor grupuri-țintă de fermieri români.

    Campania se va derula pe parcursul mai multor luni, va cuprinde atât cercetări cantitative (sondaje de opinie) cât și cercetări calitative (focus-grupuri), și va stabili, cu precizie, gradul de notorietate a chestiunii NGT în rândul publicului-țintă, precum și puncte-cheie pe care fermierii le identifică în abordarea națională și europeană a acestui subiect cu o miză uriașă.

    Pentru realizarea acestor cercetări de piață, Agrointeligența Market Research va colabora cu o serie de experți în domeniul sondajelor și evaluărilor sociologice, precum și cu organizații de specialitate.

    În realizarea acestei campanii complexe, Agrointeligența Market Research va beneficia de suportul Asociației Forța Fermierilor, dar și al celorlalți membri din Alianța pentru Agricultură și Cooperare.

    Grupul Agrointeligența demarează o campanie de informare despre NGT

    În paralel, Grupul Agrointeligența, liderul presei agricole din România după audiența măsurată oficial și independent, va începe și o campanie de informare a fermierilor cu privire la toate aspectele relevante ale acestui subiect și cu dezbaterile ce există la nivel național și european pe chestiunile legale, comerciale și științifice ale NGT.

    „Este unul dintre subiectele capitale pentru fermierii români cu o miză uriașă pentru următorii ani. De modul în care se va legifera la nivel european și național utilizarea acestor noi tehnici genomice în cultura vegetală va depinde competitivitatea majorității fermelor de cultură mare din România. Vrem să vedem fotografia momentului, unde suntem în acest moment, cât de bine cunosc și înțeleg fermierii români acest subiect.

    Vom aduce la aceeași masă fermieri, decidenți politici, experți, reprezentanți ai companiilor de agribusiness, pentru a decide, împreună, care este strategia cea mai bună pentru România și pentru fermierii români. Există controverse pe acest subiect, trebuie să recunoaștem, și acestea nu există doar în țara noastră, sunt la nivel european.

    Autoritățile publice trebuie să țină cont de interesul național și, până acum, vedem o poziție echilibrată, rațională, pe care o salutăm. De aici, putem construi o strategie națională pe utilizarea NGT care să aducă beneficii maxime fermierilor români. Trebuie să jucăm inteligent”, a spus Vlad Macovei, președintele Grupului Agrointeligența.

    Despre lansarea Agrointeligența Market Reasearch puteți citi AICI:

    Organizare Evenimente și Cercetare de Piață, două oferte noi în portofoliul Agrointeligența – BTVideo


    Te-ar mai putea interesa

    A apărut în supermarketuri carnea de miel adusă din Australia Lege nouă: Obligație pentru toți conducătorii de tractoare Andrei și Oana Nicola s-au întors din Anglia pentru a-și face fermă de Angus la Porumbacu de Jos

    Ultimele știri

    Ferme agricole închise de Garda de Mediu! Macerat de coada calului – rețetă. Beneficii Ploi și vreme rece la final de aprilie. Când se schimbă temperaturile