Zetor Tractor, parteneriat strategic cu Grupul Agrointeligența pentru derularea campaniei “De la fermier la fermier”!
Oana Timar -Grupul Agrointeligența va derula, în 2024, o campanie integrată de comunicare și promovare în sectorul utilajelor și mașinilor agricole, beneficiar fiind brandul Zetor.
“Am ales ca partener de promovare Agrointeligența din mai multe motive. În primul rând a fost factorul uman. Persoanele cu care am interacționat, din cadrul echipei Agrointeligența, mi-au inspirat încredere. Am avut prima dată o colaborare mai strânsă, la MoldAgro Expo și chiar m-au convins că sunt niște profesioniști cu care putem face o treabă bună, în parteneriat” a spus Kristina Țigan, economist în cadrul societății Zetor Tractor SRL
Grupul Agrointeligența, lider al presei agricole din România, după audiența măsurată oficial și indepedent, derulează cu succes, pentru partenerii săi, de peste 10 ani, campanii complexe de comunicare și promovare în mediul online, social-media și tv, cu un accent deosebit pus pe producția video. Grupul Agrointeligența este într-un parteneriat strategic cu BTVideo pentru realizarea conținutul audio-video, cu difuzare online, social-media și tv.
Zetor Tractor – obiective în 2024: creșterea vânzărilor și a vizibilității
„Colaborarea la MoldAgro Expo a fost pentru noi una de foarte bun augur, atât interviul organizat acolo, organizarea, modul în care s-a pus problema, ne-a convins că cei de la Agrointeligența sunt niște parteneri cu care putem continua, cu care putem să ne croim un drum și alături de care putem crește în anii următori.
Pentru Campania de promovare din 2024 avem ca obiective creșterea vânzărilor și creșterea vizibilității. Noi ca și companie avem momentan o gamă întreagă pentru fermieri, pentru tot ce are nevoie fermierul să lucreze. După cum se observă și în sigla noastră, noi ne identificăm cu brandul ”De la fermier la fermier”, un brand pe care l-am înregistrat la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM), pentru că noi suntem în primul rând suntem fermieri și vrem să ne facem vizibili pe capitolul acesta: noi suntem fermieri și ne adresăm fermierilor. Noi am început ca și fermieri, cu terenuri pe care le prelucrăm în zona noastră, avem o moară care macină grâu, produce făină, tărâțe, făină neagră. De abia după aceea suntem și comercianți.
Faptul că noi nu suntem vânzători, noi nu vindem, noi ajutăm clientul să cumpere corect și noi suntem fermieri, noi de acolo am început. Eu v-am spus la început că sunt economist, dar sunt și fiica proprietarilor, mă identific cu business-ul în primul rând. În al doilea rând părinții mei și unchiul meu care este și asociat în firmă, au fost fermieri, ei de acolo au început.
Vreau să subliniez că noi când intrăm într-o fermă noi nu știm doar sectorul nostru, doar părticica noastră, noi vedem tot, de la problemele pe care le au fermierii cu achiziția de inputuri, de la ceea ce înseamnă valorificarea producției, la achiziția de utilaje, tot. Subvenții, APIA, toate problemele cu care se confruntă fermierii sunt, de fapt și problemele noastre, nu suntem străini de ele” a precizat Kristina Țigan.
Mesajul Zetor Tractor pentru colegii fermieri: Nu trebuie să ne dăm bătuți!
Pentru final de an, echipa Zetor Tractor are un mesaj pentru fermieri: Mesajul nostru, de final de an, pentru fermieri este să nu se dea bătuți! Agricultura, oricum am spune, este viitorul! Într-adevăr, trecem prin niște vremuri foarte grele. Dar nu trebuie să ne dăm bătuți! Producția de hrană rămâne la fel de importantă!