Lucian Haranguș, OSCAR Downstream: Livrăm motorină în max. 24 de ore, cu posibilitatea plății după recoltă
agrointeligenta.ro -Livrăm motorină de calitate, în maximum 24 de ore de la confirmarea comenzii, cu posibilitate de plată după recoltă, vorbește Lucian Haranguș, Sales and Retail Director OSCAR Downstream, despre sprijinul pe care compania îl acordă fermierilor români. În funcție de nevoile de consum ale exploatațiilor agricole într-un anumit moment, OSCAR Downstream poate asigura livrări fracționate de minimum 2.500 de litri pe comandă, și un răspuns rapid la solicitările punctuale generate de dinamica lucrărilor agricole.
În cadrul unui interviu acordat publicației noastre, Lucian Haranguș, Sales and Retail Director OSCAR Downstream ne-a explicat cum funcționează parteneriatul dintre compania care furnizează motorină în ferme de toate dimensiunile, la nivel național, în condiții avantajoase.
Ce înseamnă OSCAR Downstream pentru agricultura românească?
Portofoliul OSCAR Downstream în domeniul agriculturii înseamnă în acest moment peste 400.000 tone de motorină livrată marilor și micilor fermieri din România, în ultimii 5 ani.
Aproximativ 95% din businessul nostru este generat de clienții B2B, cu o pondere a volumelor relativ egal distribuită între 3 domenii cheie – agricultură, construcții și transport. Cea mai mare pondere pentru agricultură o avem în partea de sud și est a României, pe companii de dimensiuni medii și mari, cu volume importante de consum de carburant.
Colaborăm cu peste 1.500 parteneri din domeniul agricol la nivel naţional, iar volumul nostru de activitate a crescut susținut în ultimul deceniu.
Această creștere accelerată arată că ne-am dovedit valoarea în fața clienților noștri. Suntem un partener flexibil, pe termen lung, care înțelege exigențele și provocările fermierilor români și vine cu soluții sustenabile pentru alimentarea cu carburant, la prețuri competitive și în condiții avantajoase.
Ce vă diferențiază de alți distribuitori de motorină pentru fermieri?
Pe scurt, livrăm motorină de calitate, în maximum 24 de ore de la confirmarea comenzii, cu posibilitate de plată după recoltă. În funcție de nevoile de consum ale fermierilor într-un anumit moment, putem asigura livrări fracționate de minimum 2.500L pe comandă, și un răspuns rapid la solicitările punctuale generate de dinamica lucrărilor agricole.
Calitatea carburantului OSCAR Downstream este garantată prin lanțul nostru logistic integrat pe care l-am dezvoltat strategic, la nivel național. Vorbim despre cea mai amplă platformă de acest gen dezvoltată de o companie de distribuție de carburant din România (cu o capacitate de depozitare de peste 70.000 mc, facilități de transport și alimentare prin rețeaua de benzinării și stații de incintă), care ne asigură control total asupra combustibilului, de la intrarea în depozitele OSCAR până la pompa de alimentare.
Știm că motorina este un produs esențial pentru activitatea agricultorilor, indiferent de localizarea geografică, iar aprovizionarea rapidă este esențială pentru susținerea unui ritm de lucru alert. Flexibilitatea şi promptitudinea serviciului de livrare a devenit o prioritate pentru clienții noștri, în condițiile în care schimbările climatice – seceta prelungită, ferestrele tot mai scurte de vreme favorabilă pentru diferite tipuri de lucrări – încep să influențeze semnificativ calendarul lucrărilor agricole. Ne-am adaptat rapid acestor solicitări și am investit peste 50 milioane de euro pentru dezvoltarea lanțului logistic integrat, la nivel național, tocmai pentru a susține acest ritm.
Oferim fermierilor, pachetul de servicii integrate al stațiilor de incintă OSCAR ce vin cu avantajul unei surse proprii de alimentare în locația de recoltă sau în fermă, livrări vrac sau variante combinate ale acestora, pentru alimentarea echipamentelor agricole și flotelor de transport asociate agriculturii.
Stația de incintă este o soluție optimă de reducere a costurilor cu carburantul, oferind un punct unic de furnizare a serviciilor, cu condiții de contractare avantajoase și termene de plată flexible, precum și siguranță în privința alimentării și controlul calității. Punem la dispoziţie stații de incintă în comodat de 5.000L, 9.000L și 20.000L, cu servicii de suport tehnic și mentenanță incluse, fără costuri suplimentare și o echipă de service dedicată acestui produs.
În prezent, din cele peste 2.500 de stații de incintă amplasate de OSCAR la nivel național, mai bine de 30% sunt dedicate companiilor cu activități agricole.
Cel mai complex serviciu pe care îl oferim este OSCAR DIESEL Point Plus, o platformă comună care îmbină avantajele stațiilor de incintă de 9.000 și 20.000 L cu beneficiile sistemului de carduri OSCAR.
Cardurile de flotă OSCAR şi platforma de management ajută clienții să gestioneze în mod transparent consumul de carburant, printr-un sistem rapid și facil. Platforma ţine evidența alimentărilor efectuate, este capabilă să înregistreze în condiții de maximă securitate toate detaliile tranzacțiilor realizate și să faciliteze o abordare optimizată a alimentărilor, a limitelor pe fiecare card, precum și a detaliilor administrative. Sistemul este prietenos și ușor de folosit, oferind funcţii precum acces online la tranzacțiile cu cardul, limită de credit, notificări în timp real, rapoarte de consum.
Se poate merge și în paralel, cu cele 2 variante de alimentare, deoarece stațiile de incintă si cardurile de flotă sunt complementare. În plus, monitorizarea cheltuielilor pe mașină se poate face pentru orice tip de stație de incintă, fiecare bazin de motorină OSCAR având autentificare cu cheie de alimentare unică pe autovehicul, precum și posibilitatea vizualizarii online a tuturor alimentarilor, precum și a stocurilor de carburant. Oferim soluții de alimentare diversificate, adaptate necesităților și modelului de business.
Ce presupune încheierea unui contract dintre un fermier / asociație de fermieri și compania OSCAR Downstream?
Strategia OSCAR Downstream este să ofere fermierilor soluții personalizate, menite să asigure prețuri competitive, un consum optimizat de carburant și o gestionare eficientă a costurilor și a fluxului de numerar. Fiecare client beneficiază de o politică flexibilă de loializare, gândită în contextul unui parteneriat pe termen lung.
Încheierea unui contract cu un fermier presupune în primul rând identificarea nevoilor acestuia și construirea unei oferte adaptate cerințelor sale.
În cazul solicitării unei linii de credit, procesul urmează câțiva pași:
– Evaluarea economico-financiară și acordarea unei linii de credit, pentru cei care doresc creditare.
– Identificarea particularităților locației pentru instalarea stației de incintă (acolo unde este cazul), pentru a respecta cerințele legislative în domeniu.
– Negocierea condițiilor comerciale particulare fiecărui fermier.
– Semnarea contractului.
Pentru livrări vrac cu plata carburantului în avans, procesul este unul mult mai simplu și poate fi accesat prin facilitatea „Contractare online”, direct pe site-ul nostru.
În cazul asociațiilor de fermieri, OSCAR Downstream oferă avantajul negocierii condițiilor comerciale în numele tuturor membrilor, în baza volumului cumulat al acestora. Fiecare membru al asociației beneficiază astfel de condițiile comerciale avantajoase negociate la nivelul asociației, indiferent dacă volumul lui individual este mai mic.
În prezent, avem un astfel de parteneriat cu ACCPT Ialomița și ne propunem să extindem acest model de sprijin pentru agricultura românească în toate marile Centre agricole din țară.