• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Smithfield România devine Comtim România!

    Angelica Lefter -

    La 20 de ani de la debutul operațiunilor în România, cel mai mare producător de carne de porc din România a inițiat un proces de rebranding corporate. Scopul este de a oferi publicului larg o imagine clară a misiunii, valorilor companiei și a modului sustenabil în care produce carne de porc 100% românească.

    În anul în care aniversează două decenii de excelență, compania dorește să prezinte evoluția sa, puternic ancorată în tradiția locală, dar totodată orientată cu optimism și încredere spre viitor.

    Citiți și: Smithfield România își propune să crească producția de porci la 1,5 milioane, până în 2026

    Smithfield România își va desfășura activitatea sub noua denumire de ”Comtim România SRL”

    Începând cu luna octombrie 2024, Smithfield România își va desfășura activitatea sub noua denumire ”Comtim România SRL”, denumire care se suprapune numelui brandului 100% românesc de carne de porc, Comtim.

    ”Noul nume aduce un tribut pentru tot ce a însemnat Comtim în trecut și pentru profesioniștii care au pus industria cărnii la loc de cinste. Motiv de mândrie regională și chiar națională, brandul Comtim spune o poveste memorabilă a unei tradiții românești. Echipa noastră duce acum mai departe legenda unui brand de carne cu tradiție națională și gust autentic românesc și ne prezentăm publicului așa cum suntem: o companie solidă care setează standardele de excelență în industrie.” a declarat Goran Panici, Director General Comtim România.

    Activitatea companiei se va desfășura în continuare respectând valorile care au consacrat-o: bunăstarea animală, siguranța angajaților, calitatea și siguranța alimentară, grija pentru mediul înconjurător și sprijin oferit comunităților.

    Acest proces are loc în contextul reorganizării modului de raportare la nivel de grup, prin care punctele de lucru din SUA, Europa și China devin operațiuni independente de business, iar operațiunile din România vor raporta la nivel de Europa către Morliny Foods.

    Citiți și: Smithfield România: 47 de ferme, 20.000 de hectare și peste 1,3 milioane de porci comercializați anual

    Despre Comtim România

    Comtim România a dezvoltat în zona de Vest a țării un sistem integrat de operațiuni ”din fermă în furculiță”, pentru a oferi consumatorilor produse din carne de porc 100% românească. Produsele Comtim provin de la animalele crescute în fermele proprii, hrănite cu cereale produse local, de către fermieri din zona de Vest a țării. Producem carne de porc sigură și de calitate, potrivită unei alimentații echilibrate, în timp ce găsim modalități noi și inovatoare de a minimiza impactul operațiunilor noastre. Prin investițiile realizate ne-am asumat să ducem mai departe, din 1907 până în prezent, tradiția Comtim de a oferi consumatorului produse din carne de porc de cea mai bună calitate, proaspete, cu un gust autentic românesc.


    Te-ar mai putea interesa

    Plățile APIA, la final. Anunțul ministrului Barbu despre ultimele viramente pentru subvenții Măsurile Guvernului Bolojan pentru fermieri: creșterea pragului minim la APIA la 2 ha, stimularea procesării, bani pentru irigații Furturi de amploare de pe terenurile agricole. Întâlnire convocată cu fermierii unei comune

    Ultimele știri

    APIA a prelungit termenul pentru subvenția de 175 euro la hectar Fermierul Gabi Mațoi a încheiat campania de recoltare mulțumit de producții, nu și de prețuri JD Agro Cocora – investiție în irigații pe 1.000 ha: ”Am optat pentru senzori care determină necesarul de apă”