Cel mai mare producător de carne de porc din România și-a deschis primul magazin propriu


Lovitură pentru supermarketuri! Comtim, cel mai mare producător de carne de porc din România, își deschide, în luna aprilie, primul magazin propriu, în București. Anterior, compania, anterior cunoscută ca Smithfield România, a colaborat numai cu supermarketurile, însă acum a inaugurat primul punct comercial în capitală, cu toate că fabrica și sediul principal sunt localizate în Timișoara.
Primul magazin Comtim. Comtim a trecut încă de anul trecut printr-un amplu proces de rebranding. Timp de 20 de ani, activitatea companiei se axa pe parteneriatele cu marile lanțuri de retail. Acum, însă, a făcut un pas mai departe și a decis să ofere clienților carne și produse din porc direct de la sursă, fără adaosurile comerciale aplicate de supermarketuri.

Comtim, cel mai mare producător de carne de porc din țară, cu primul magazin în București
În fiecare an, Comtim vinde supermarketurilor peste 900.000 de porci, carnea sa fiind una dintre cele mai populare pe piața românească. Cu toate acesta, scumpirile din ultimii ani au făcut ca șefii companiei să scurteze lanțul de aprovizionare și se orienteze către alte forme de vânzare pentru a-i ușura pe consumatori de povara prețurilor mari, relatează România TV.
Citește și: Smithfield România devine Comtim România!
În plus, deschiderea magazinului propriu din București ar putea fi doar începutul, urmând ca rețeaua să se extindă la nivel național. Etapele vor fi, însă, stabilite în funcție de cât de bine va merge prima locație. Ideea din spatele deciziei este simplă: carnea lor ajunge rapid pe rafturi și dispare la fel de repede, dar prea puțini consumatori știu exact de unde provine. Acum, Comtim vrea să construiască o relație directă cu clientul final, într-un mediu controlat și reprezentativ pentru brand.
„Comtim este un brand autentic 100% românesc, recunoscut la nivel local şi național cu produse din carne de porc provenite «Din tradiția familiei tale». Carnea de porc Comtim, 100% românească, produsă de Smithfield România în Banat, continuă o tradiție unică și rămâne sursa de «Hrană bună. În mod responsabil.» Oferim consumatorilor ocazia de a alege dintr-o gamă largă de produse delicioase: Salamuri, Cârnaţi, Specialități, Crenvuşti, Parizer, Afumături, Prospături, Crud-Uscate, Mici. Produsele noastre sunt atât de delicioase, că pot sta la loc de cinste pe oricare masă!”, se arată într-un comunicat publicat pe site-ul companiei Comtim.
Citește și: Smithfield scoate la vânzare acțiuni la un preț estimat pe bursă de 23-27 de dolari
Cu o cifră de afaceri impresionantă, de 1,4 miliarde de lei, Comtim reprezintă un jucător major în industria alimentară românească, iar deschiderea magazinului din București marchează începutul unei noi etape în evoluția companiei.