• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Finalistă Miss World, acum lucrează la construirea unui brand pentru vinul românesc

    agrointeligenta.ro -

    Din luna martie, Marinela Vasilica Ardelean este consilier personal al ministrului agriculturii Daniel Constantin, poziție din care a demarat un proces de construcție a primului brand național pentru vinurile românești.

    Tânăra de 32 de ani este una dintre finalistele la concursul de frumusețe Miss World 2008 și anul trecut a fost desemnată cel mai bun somelier în cadrul concursului naţional „Trofeul Someleriei”, având în spate 10 ani în industria vinului unde a fost manager în cadrul unor companii de profil din Italia cât şi consultant pentru diverşi producători italieni de vin. Din martie anul acesta, Marinela Ardelean s-a alăturat echipei ministrului Daniel Constantin, principalul său proiect fiind acela de a coordona construirea un brand pentru vinurile românești. Astfel, Ministerul Agriculturii a început, săptămâna aceasta, o serie de întâlniri cu producătorii din industria viniviticolă, asociaţii de profil, specialişti în marketing şi somelieri cu scopul de a crea împreună un brand naţional pentru vinurile româneşti.

    „Sunt de părere că este necesara conturarea unei imagini a vinurilor româneşti. De aceea, am început să organizăm întâlniri cu persoane din industrie, specialişti în marketing şi comunicare, dar şi consumatori pentru a identifica împreună acele atribute care definesc vinurile româneşti ca fiind unice şi autentice. Se doreşte construirea unei imagini a vinului românesc atât la nivel internaţional cât şi în România”, a declarat pentru economica.net Marinela Vasilica Ardelean.

    Potrivit acesteia, discuţiile vor continua până când se va crea un „paşaport internaţional” pentru vinurile româneşti din punct de vedere cultural, teritorial dar şi tehnic.

    ”După ce se vor identifica elementele cheie, vom dezvolta colaborări în vederea construirii unei strategii unitare atât pe termen lung cât şi pe termen scurt. Ministerul Agriculturii doreşte să îi sprijine pe producători şi în acelaşi timp pe consumatori, oferindu-le informaţiile necesare şi posibilitatea de a crea sinergii, dar şi o comunicare osmotică între diverse segmente ale industriei vinului. În această direcţie, se percepe o evoluţie remarcabilă şi din partea industriei, care în trecut a întâmpinat insuficienţe de comunicare şi colaborare interprofesională”, mai explică aceasta.

    Citiți mai multe despre proiectele și experiența Marinelei Ardelean, cel mai nou consilier al ministerului agriculturii, pe www.economica.net.

    10247438_437119469786772_3966730351995773741_n Marinela Vasilica Ardelean



     


    Te-ar mai putea interesa

    FERMIERUL VASILE LUNGU, lovitură pe PIAȚA VINULUI: Se bate cu GREII DIN FRANȚA! 5 ştiri scurte despre vinuri: Cum au ajuns europenii să bea vin la conservă şi cum au căzut vânzările şampaniilor de lux Viticultorii din Vrancea cer modificarea Codului Fiscal: Actuala legislație blochează intrarea pe piață a micilor producători de vin românesc

    Ultimele știri

    Adrian Chesnoiu: Programele benefice pentru sectorul agricol își vor găsi finanțarea! Afacere pornită cu 1.000 de lei de un mic fermier. Cultura pe care a pariat se recoltează în doar 7 zile de la plantare! Fostul ministru al agriculturii, Petre Daea, în vizită la ferma lui Daniel Botănoiu!