Carrefour Băneasa propune o experiență superioară de cumpărături pentru formatul de hipermarket

Carrefour Băneasa propune o experiență superioară de cumpărături pentru formatul de hipermarket. Carrefour anunță finalizarea procesului de modernizare a hipermarketului său din Băneasa, unul dintre cele mai mari și performante magazine ale rețelei. Magazinul a trecut printr-o remodelare amplă a spațiului și a parcursului de cumpărare, menită să eficientizeze și să îmbunătățească experiența de cumpărături a clienților. Acest proces a fost completat de noi concepte inovatoare de shop in shop lansate cu importanți parteneri locali pe categorii de produse proaspete.
Deschis în aprilie 2006 și situat în Centrul Comercial Feeria, Șoseaua București-Ploiești 44A, magazinul rămâne un reper al retailului modern și cel mai modern exemplu de hipermarket, cu o suprafață de 8.622 mp și un portofoliu de peste 50.000 de produse.
Modernizarea recentă a hipermarketului a vizat optimizarea spațiului și simplificarea procesului de cumpărături. Noul layout aduce alei mai largi, care sporesc vizibilitatea produselor și fluidizează circulația. Comunicarea vizuală este acum diferențiată pe fiecare raion, cu o signalistică clară pe categorii și subcategorii, pentru navigare mai ușoară. Această organizare clară este completată de intrarea unui număr mai mare de ecrane digitale, ce contribuie la o experiență de cumpărături modernizată, dar și mai informată cu acces direct la ofertele momentului și noutățile de portofoliu.
„Remodelarea Carrefour Băneasa marchează un moment important pentru comunitatea pe care o deservim. Prin dimensiune, diversitate, servicii, parteneriate locale și orientare către inovație, Carrefour Băneasa se află constant în topul vânzărilor naționale și își consolidează rolul de etalon pentru hipermarketurile Carrefour. Acest proces nu s-a limitat doar la crearea unui spațiu mai modern, cu un parcurs mai simplu pentru clienți, ci înseamnă o deschidere mai mare către colaborări cu producători locali și furnizori specializați care împărtășesc valorile noastre. Printre aceștia se numără și Meat Nova, Brutangerie și Artesana, care aduc produse autentice și experiențe culinare unice în magazin”, a declarat Cătălin Samara, Hypermarket Business Unit Director și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

Noile concepte inovatoare de shop-in-shop: de la brutărie artizanală la produse din carne ultra-premium
Oferta de produse alimentare a fost reorganizată pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților și pentru a aduce un plus de prospețime și diversitate. Carrefour, alături de furnizori locali, a creat arii dedicate de shop in shop în zona de produse proaspete promovând concepte artizanale, produse de calitate superioară și interacțiuni directe cu producători români.
Printre noutăți se numără noul concept de măcelărie asistată, specializată în carne premium de vită și oaie, alături de furnizorul Meat Nova. Gama disponibilă include tăieturi speciale din carne premium precum Wagyu, Creekstone, Charolaise, Angus și miel românesc, dar și preparate precum kebab, burgeri, frigărui și pastrame. Produsele provin din surse verificate, iar clienții beneficiază de servicii personalizate, precum felierea la cerere și consultanță gastronomică. În total, Meat Nova oferă peste 36 de articole ultra-premium, dedicate cunoscătorilor și pasionaților de gastronomie.

De asemenea, de acum clienții au și posibilitatea de a cumpăra pâine și produse de panificație de la brutăria artizanală Brutangerie, direct din hipermarket. Cu un portofoliu generos de 69 de produse de brutărie, patiserie și gelaterie, brutăria produce peste 25 de sortimente de pâine cu maia sălbatică, patiserie și cofetărie. Procesul tehnologic complex presupune fabricarea fiecărui produs de la zero, folosind ingrediente naturale. Rețetele sunt inspirate din tradiția românească, dar și din influențe italiene și franțuzești. Odată cu deschiderea locației din Băneasa, Brutangerie intră și pe segmentul de gelato artizanal, producând gelato cu cele mai bune ingrediente. Producătorul este deja recunoscut pentru chiflele de burger proaspete, disponibile, de asemenea, în magazin, în zona de măcelărie, unde clienții pot găsi atât carnea proaspătă, cât și chiflele și sosurile necesare pentru un burger complet, pregătit acasă.
Totodată, clienții pot descoperi Atelierul Artesana, un spațiu dedicat în întregime lactatelor artizanale, creat pentru cei care apreciază produsele din lapte românesc minim procesat, cu rețete simple și gust natural. Fiecare vizitator are ocazia să deguste, să întrebe și să înțeleagă diferențele dintre sortimente. Gama include brânzeturi cremoase din lapte de vacă și de capră, simple sau în variante cu ierburi, trufe, usturoi ori roșii uscate. Sunt disponibile și brânzeturi maturate, cu nucă, peperoncino sau natur. Din gamă face parte și Mato, o brânză moale, dulceagă, ideală pentru copii. De asemenea, sunt disponibile smântâna artizanală cu 35% grăsime și cremele de brânză în ulei de măsline cu oregano, pentru arome mediteraneene.

Mai mult, Carrefour susține la nivel extins producătorii locali, prin parteneriate cu branduri consacrate precum Raitar, Zimbria, Vărăști, Hagiu și Sergiana. Totodată, magazinul oferă acces la o selecție remarcabilă de vinuri în cadrul programului Deschidem Vinul Românesc, unde clienții pot descoperi atât etichete apreciate precum Caii de la Letea-Geneza, Sole Fetească Regală sau Distinct Cabernet Sauvignon Aurelia Vișinescu, cât și vinuri de colecție, precum Budureasca Tămâioasă Românească sau Avincis Olt de Vie-Negru de Drăgășani.
Ca extra facilități pentru cumpărăturile proaspete, clienții au acces la feliator pâine și servicii de curățare pește.

BIO și sănătate, un univers integrat
În plus, în cadrul magazinului, a fost dezvoltat un concept integrat dedicat produselor BIO și celor din categoria de diete speciale, care include opțiuni pentru un stil de viață activ și echilibrat.
Noul concept, amplasat în apropierea zonei de produse proaspete, oferă acces facil la o selecție variată de articole sănătoase, contribuind la o experiență de cumpărături mai intuitivă și orientată spre alegeri conștiente. Astfel, acum clienții pot regăsi în același loc atât produse de băcănie BIO și pentru diete speciale, precum fără gluten, fără zahăr, fără lactoză, urmate apoi de fructele și legumele BIO, într-un univers integrat.

Noi concepte pentru produsele non-alimentare
Pe segmentul produselor nealimentare, oferta de carte disponibilă în magazin se îmbogățește prin introducerea unor titluri noi de la Editura Arthur, în special destinate copiilor, completând selecția deja existentă de la Cărturești. Astfel, clienții au acces la o gamă extinsă de cărți pentru toate vârstele.
De asemenea, un punct principal în reprezintă raionul de produse cosmetice, o zonă extinsă, completată cu ecrane digitale. Raionul cuprinde produse cosmetice și îngrijire personală, precum și un spațiu dedicat produselor coreene. De asemenea, zona produselor sezoniere a fost extinsă și introdusă la intrarea în magazin, pentru o mai bună vizibilitate a acestora.
În ceea ce privește electrocasnicele, zona dedicată a fost reconfigurată în insule speciale pentru branduri, pentru o mai bună vizibilitate a acestora.
Cu scopul de a eficientiza cumpărăturile rapide, direct din culoarul galeriei comerciale, a fost amenajată o zonă Express, amplasată în zona de Relații Clienți. Astfel, clienții au acces direct la o selecție de băuturi și gustări rapide, atât marca națională cât și marcă proprie Carrefour.
Experiență de cumpărături integrată
Carrefour Băneasa pune la dispoziția clienților 38 de case de marcat, dintre care 26 sunt self check-out și 10 clasice. Echipa formată din 305 angajați contribuie zilnic la o experiență personalizată și de calitate, sprijinită de o serie de servicii utile precum MoneyGram, plata facturilor, DHL și carduri cadou.
Magazinul oferă, de asemenea, o gamă variată de facilități practice, de la puncte de reciclare pentru ulei uzat și baterii, până la comenzi speciale, cititoare de preț, serviciu de xerox. În plus, hipermarketul integrează soluții omnichannel prin parteneriate cu Bringo, Glovo, Wolt, Bolt Food și Trendyol, ceea ce le oferă clienților mai multe soluții de cumpărături.
Carrefour, univers de posibilități pentru clienții români
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Wolt și Bolt Food sau pe baza comenzii pe www.carrefour.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025) pentru aproximativ 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de aproximativ 17.000 de oameni, companiile aparținând Grupului Carrefour în România fac parte din categoria celor ce contribuie semnificativ prin impozitele și taxele datorate către stat. Astfel, în 2024, Carrefour a plătit la bugetul de stat prin toate companiile prin care este prezent pe piața locală (Carrefour Romania S.A., România Hypermarche S.A., Supeco Investment SRL și Columbus Active SRL) impozite și taxe de aproape un 1 Miliard de lei, în creștere cu peste 20% față de 2023.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.





