• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Mesaj pentru Lidl România din partea unui client foarte dezamăgit

    Vlad Macovei -

    Povestea e simplă și în același timp elocventă (vezi articolul cu pricina AICI). Un polonez a postat un mesaj pe pagina de Facebook a Lidl România, scandalizat că în țara noastră prețurile la unele produse sunt mai mari decât la produse similare comercializate în rețeaua din Polonia. Lidl a avut o reacție iar românii au taxat-o. Despre asta a scris Agrointeligența. Scurt, la obiect, fară floricele și, foarte important, fără generalizări. Pentru că asta acuză Lidl România, într-un mesaj postat astăzi pe pagina de Facebook, că am generalizat. Faptul că se încearcă asemenea scheme simpliste, și în esență pline de aroganță față de proprii lor clienți, nu dovedește decât că Lidl nu are o explicație clară si simplă pentru un caz particular, enunțat ca atare de Agrointeligența. Sau mai bine spus că singura explicație reală pe care ar fi fost nevoit să o dea Lidl România este că așa am vrut noi să punem adaosul comercial atunci, așa am vrut să ne iasă cifrele la acea campanie. Și asta nu ar fi fost nimic grav: este dreptul oricărui comerciant să își stabilească politica de preț. Dar credeți că românii, consumatorii, clienții, cetățenii, ar fi acceptat ușor o asemenea explicație? Ei bine, cred că nu!

    Activitatea retail-ului românesc, și de abia aici generalizez, nu este vorba doar de Lidl, este un subiect legitim pentru Agrointeligența. Suntem cea mai citită publicație de agricultură și industrie alimentară din online-ul românesc, iar publicul nostru este compus din fermieri, specialiști dar și din simpli consumatori care vor să afle cum se produce și se vinde hrana pe care o pun copiilor pe masă.

    Discuțiile și informațiile despre câte produse românești ajung pe raft (sau ar trebui să ajungă), despre etichete înșelătoare, relațiile între companiile de retail, furnizori și fermieri, politica de prețuri, concurența între mărcile autohtone și brandurile private, toate acestea sunt de interes pentru cititorii Agrointeligența. Punct!

    România modernă ar fi imposibil de conceput fără retail-ul modern. Companiile care au investit în România au făcut un bine din punct de vedere social. Plătesc taxe, angajează oameni, oferă consumatorilor un mod civilizat și, de cele mai multe ori, profitabil de a-și face cumpărăturile zilnice. Doar să nu ne ia de proști, că riscă să piardă clienți. Și românii încep să se prindă de poantă. Așa cum m-am prins eu, în cazul Lidl, și treaba asta m-a dezamăgit foarte tare. Păcat!


    Te-ar mai putea interesa

    Piața cerealelor, din nou sub presiune. Prețuri la zi Primul îngheț la culturile din câmp. Alexander Degianski, fermier: O iarnă blândă, coșmarul unui agronom Tractoarele Zetor pe care fermierii le pot cumpăra prin programul Rabla pentru Tractoare

    Ultimele știri

    Mesaj din industria cărnii – ce se întâmplă cu prețul cărnii de porc de Sărbători Micii și salamurile din România – interzise în SUA și UK. Motivul pentru care s-au blocat exporturile Fermierul de pe Valea Trotușului care crește 8 vaci și produce o brânză specială, premiată la nivel mondial