• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Afacerea cu condimente i-a adus milioane de euro și titlul de Antreprenorul Anului: ”Mă bucur că n-am emigrat în SUA în anii ’90”

    agrointeligenta.ro -

    Bara Levente Hugo este fondatorul și proprietarul brandului Supremia, o afacere construită pe comerțul cu condimente și care valorează milioane de euro. Săptămâna trecută, businessman-ul din Alba Iulia a primit inclusiv titlul de Antreprenorul Anului și va reprezenta țara noastră în finala mondială EY World Entrepreneur Of The Year, alături de antreprenori din peste 60 de țări.

    Afacerea condusă de Bara a pornit în județul Alba Iulia și ajuns astăzi să fie jucătorul numărul unu al pieței de ingrediente alimentare din România și unul dintre actorii importanți la nivelul pieței europene. Grupul are 280 angajați, exportă pe 4 continente și achiziționează materie primă din 80 de țări. Cifra de afaceri a atins deja 35 milioane de euro în 2015, iar Levente Hugo Bara estimează o cifră de afaceri de 38 milioane de euro până la sfârșitul anului.

    Cum a pornit toată afacerea

    Astăzi milionar, Bara Levente nu se sfiește să povestească presei despre începuturile afacerii sale. “Am lucrat un an de zile într-o companie din Târgul Mureș, după ce am terminat facultatea, care se ocupă tot de ingrediente alimentare. De acolo am plecat, am început în anul 2000. Am terminat facultatea în 1999, am lucrat din 99 august până în toamna lui 2000. Am avut încredere în forțele proprii și bineînteles am avut cunoștiintele necesare, pentru că este domeniul care l-am studiat. Orice companie la început este foarte greu de pornit. Nici nu vreau să îmi amintesc cât de greu a fost. Dar fiind serios și perseverant reușești. Eu am început afacerea când lucram la firma cealaltă. Am mers în paralel în jur de opt luni. Distribuția (nr. la firma mea) o făceam cu masina proprie, un Peugeot. Apoi am cumpărat prima dubă, un Sprinter. Nu am mai am prima mașină. După care ne-am dezvoltat, de la duba din 2001, am cumpărat în fiecare an două-trei mașini, acum avem un parc auto de 120 de mașini”, a povestit omul de afaceri pentru presa centrală.

    Săptămâna trecută, Bara a reuști să se impună în fața a altor zeci de oameni de afaceri din România și să câștige titlul EY Entrepreneur Of The Year, intrând în finala mondială pentru titlul ”World Entrepreneur of The Year”, care se va desfășura în vara lui 2016 la Monte Carlo.

    ”Mă bucur că nu am emigrat în SUA în anii ’90”, a declarat la ridicarea premiului creatorul Supremia, brand care și-a deschis recent și o filială la Chicago.

    Competiție strânsă

    În total, 48 de antreprenori români au rămas în competiție, după verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate de participare în concurs, față de 40 de antreprenori în 2014. Lista scurtă, care include finaliștii a fost formată din mai mulți antreprenori, printre care se numără și Vasile Armenean (Betty Ice), Doina Cepalis (Te-Rox), Ion Drăgoi (Pet Star Holding), Philip Cox (Cramele Recaș).

    În competiție s-au înscris 60 de oameni de afaceri, față de 50 la prima ediție organizată anul trecut. Companiile antreprenorilor eligibili de la această ediție totalizează venituri de 1,2 miliarde de euro și 9.000 de angajați, cu venituri medii de 27 milioane de euro pe companie și un număr mediu de 200 de angajați în 2014. Antreprenorii au dezvoltat companii în sectoare diverse, de la produse de larg consum, agricultură, construcții și industria chimică, la servicii profesionale, tehnologie și telecomunicații.

    În urma procesului de jurizare, care a avut loc în doua runde, pe 8 și 22 octombrie 2015, au fost aleși câștigătorii celor trei titluri acordate în cadrul competiției:

    EY Entrepreneur Of The Year – Levente Hugo Bara, Supremia (producător de condimente cu o cifră de afaceri de 35 de milioane de euro)
    Emerging Entrepreneur Of The Year – Dan Isai, fondator SaladBox (lanț de restaurante cu mâncare sănătoasă)
    Social Entrepreneur Of The Year – Cristian Ispas, Motivation (organizație ne-guvernamentală, non-profit românească, creată în 1995 pentru a veni în sprijinul copiilor și adulților cu dizabilități din România)

    Competiția EY Entrepreneur of The Year se organizează în 145 de orașe din 60 de țări de aproape 30 de ani și premiază antreprenorii pentru viziunea și direcția strategică cu care își cresc afacerile, puterea de a inova, integritatea personală și, nu în ultimul rând, pentru impactul pozitiv asupra comunității.

    Sursă selectivă: wall-street.ro


    Te-ar mai putea interesa

    S-a aprobat la Bruxelles! Plată directă de 15.000 de euro pentru fiecare fermier! Microgranturi APIA de 5.000 euro/fermă: procedură de înscriere, termen plăți NIK – acord pentru achiziția business-ului de soluții digitale al Yara în România și Bulgaria

    Ultimele știri

    Bani pentru investiții în ferme. Termenul anunțat de MADR: 30 iulie Șeful ANAF: Nu mai alergăm băbuțele care vând pătrunjel, nu mai tolerez abuzurile! MADR: 159 de rachete antigrindină lansate într-o singură zi din cauza fenomenelor meteo violente