Strategii de afaceriTractoare și combine

Dealerul New Holland, AgroConcept, parteneriat exclusiv cu Kverneland în România: ”Ne propunem o cotă de piață de 25%”

La numai șase luni de la semnarea parteneriatului de distribuție exclusivă a produselor New Holland Agriculture, AgroConcept anunță progrese importante în îndeplinirea obiectivului de a deveni unul dintre cei mai importanți jucători din industria agricolă locală. Compania a pus bazele unei echipe profesioniste de consultanți de vânzări și asistență post-vânzare și a deschis șase puncte regionale de vânzare și service deja operaționale în Călărași, Giurgiu, Timișoara, Craiova, Constanța și, în Ilfov – sediul central, inaugurat în Șindrilița astăzi, 7 aprilie.

Heinrich Stein AgroConcept

“Este greu de crezut că au trecut doar șase luni de când am semnat contractul de distribuția exclusivă cu New Holland. Sunt foate mândru să afirm că echipa AgroConcept a reușit să atingă obiective importante în drumul nostru de a deveni un jucător important în industria agricolă românească. Suntem mândri că într-un timp atât de scurt am reușit realizări lucruri atât de importante și ne bucură reacțiile pozitive pe care le-am primit până acum din piață. Avem deja șase puncte complet operaționale de vânzări și asistență tehnică, iar următoarele șase centre regionale vor fi operaționale în următoarele 6-9 luni. Ne dorim să ne respectăm angajamentul de a avea în echipa noastră cei mai valoroși și profesioniști oameni. Ambiția noastră de a deveni unul dintre cei mai importanți jucători de pe piață este mai ușor de realizat având în portofoliu un brand de încredere și apreciat cum este New Holland. Cu siguranță, parteneriatul exclusiv cu Kverneland ne va face misiunea și mai ușoară. Ne onorează încrederea clienților noștri și le promitem că vom continua să le fim un partener pe care se pot baza zi de zi”, a declarat Heinrich Stein, președintele Consiliului de Administrație AgroConcept.

DSC_0845

tractoare New Holland Romania

DSC_0828

Unic distribuitor al utilajelor agricole Kverneland

Odată cu lansarea sediului central de la Șindrilița, compania AgroConcept a anunțat că a încheiat un parteneriat cu cei de la Kverneland în România. Parteneriatul exclusiv este un pas important al strategiei de dezvoltare a companiei ce are menirea de a aduce mai aproape de fermierii români toate mijloacele necesare care îi vor ajuta să dezvolte piața agricolă din România, având la îndemână cele mai noi și eficiente produse.

“Suntem convinși că Agroconcept va fi un partener redutabil pentru Kverneland și pentru sectorul agricol din România pe viitor. Ne bucurăm că ne-am unit forțele cu o organizație puternică de care suntem apropiați ca misiune și valori. Împreună vom face o echipă puternică care va fi alături de comunitatea de fermieri români”, a susținut Arild Gjerde, vicepreședintele executiv al companiei Kverneland.

Cu peste 125 de ani de experiență și inovații, produsele Kvernerland sunt special concepute pentru a satisface nevoile de acum, dar și cele pe care industria le va întâlni pe viitor. Brandul Kvernerland este cel mai cunoscut și respectat nume din industria agricolă și se concentrează pe dezvoltarea unor produse inovatoare pe toate categoriile de utilaje care vor asigura competitivitatea afacerilor clienţilor.

priveliste sediu AgroConcept

DSC_0844

Centrele de service – elementul de suport al AgroConcept

Istoria AgroConcept este una scurtă, dar care a fost construită cu scopul de a le oferi fermierilor din România cele mai bune soluții în materie de utilaje agricole.

”Nu ne dorim să convingem doar fermieri mari din România, ci ne-am propus să-i convingem și pe cei mici că putem fi partenerii lor. Succesul se bazează pe o activitate impecabilă post-vânzare, vânzări transparente, faptul că furnizăm produse excelente și orice facem este în spiritul sustenabilității. Nu vrem să ne comparăm cu fostul distribuitor New Holland, ne comparăm cu cei mai buni din domeniu, indiferent cine sunt aceștia. Nu inventăm aici nimic nou, trebuie să le fim aproape clienților noștri, trebuie să le garantăm cei mai scurți timpi de intervenție, disponibilitate a pieselor de schimb, prețuri transparente și un contact permanent cu aceștia. Cu cât suntem mai aproape de clienții noștri, cu atât mai ușor ne va fi să le fim mai aproape atunci când vor avea nevoie. Centrele de service sunt un element de suport al acestei entități (…)”, a mai spus președintele Consiliului de Administrație al AgroConcept.

DSC_0865

Posesorii New Holland trebuie să se adreseze AgroConcept

Pentru acei fermieri care nu știau cui trebuie să se adreseze în cazul în care utilajul New Holland pe care l-au achiziționat necesită reparații, mesajul AgroConcept este unul cât se poate de clar: aceștia nu își pot repara utilajele și nu pot achiziționa alte utilaje marca New Holland decât dacă se adresează echipei AgroConcept.

Mesajul pentru fermieri este unul foarte clar, există un singur distribuitor pentru utilajele New Holland. Pot exista situații în care fermieri se vor duce la foștii distribuitori, la fostele centre unde vor afla că nu vor mai putea achiziționa de acolo produse New Holland și că nu pot beneficia de intervenții în garanție. Atunci vor trebui să vină la noi, toată echipa îi așteaptă. Cred cu tărie că New Holland acoperă toată gama de utilaje, indiferent ce își doresc clienții noi putem să le oferim. Suntem partenerii clienților noștri”, susține Heinrich Stein.

Receptie Agroconcept

Un buget de investiții de peste 20 milioane de euro

Obiectivele propuse de companie pentru anul acesta sunt multe și costisitoare, tocmai de aceea bugetul total de investiții al AgroConcept este stabilit la peste 20 de milioane de euro.

”Am înregistrat primele vânzări și pot să afirm faptul că cei de la New Holland sunt foarte mulțumiți de activitatea noastră de până acum. Nivelul de activitate al AgroConcept poate fi comparat cu cei ce au distribuit înainte aceste produse și suntem abia la început. Bugetul nostru de investiții pentru România depășește 20 de milioane de euro, dar pentru un moment vrem să ne păstrăm cota de piață ocupată. Piața românească este una foarte mare, destul de densă și este o piață în creștere. Trebuie să fim acolo când piața își va atinge potențialul. Există un trend în România, în special în rândul tinerilor care pleacă de la orașe pentru a se muta la țară și a deveni fermieri”, a vorbit Heinrich Stein, despre bugetul de investiții al companiei AgroConcept.

New Holland și-a propus 25% cotă de piață

Potrivit reprezentanților dealerului New Holland, cota de piață a utilajelor agricole atinge 20-22%, iar pe termen lung și-au propus o cotă de piață de 25%.

”În România reușim să vindem undeva la 400-500 de unități pe an, în timp ce, în Italia, de exemplu, reușim să vindem 5.000 unități pe an. Ne propunem să atingem o cotă de piață de 25%, vrem să devenim lideri cu AgroConcept, tocmai de aceea am ales un nou grup care are potențialul de a crește la nivelul pieței românești. Cred că cele mai căutate tractoare în România sunt cele de 100 CP. Fermierilor le propunem propriile noastre soluții de finanțare care merg în paralel cu soluțiile de finanțare europeană. Soluțiile de finanțare ale fermierilor sunt o parte foarte importantă a strategiei pe care o avem pentru România”, a declarat Marcelo Pedrazzini, business director New Holland.

DSC_0941

Necesarul României- 40.000 de utilaje noi

Dotarea tehnică din fermele românești rămâne în continuare o piedică în calea dezvoltării agriculturii. În opinia specialistului de la New Holland necesarul de utilaje noi în agricultura românească este de 40.000 unități, ce pot fi atinse într-o perioadă de 10 ani, asta dacă vânzările se mențin la același nivel.

”Parcul de utilaje agricole este în continuare învechit, România ar trebui să achiziționeze 4.000 de utilaje pe an, timp de 10 ani, asta în condițiile în care dezvoltarea va merge în ritmul acesta. Trebuie să luăm în calcul toate datele, avem în România destul de multe suprafețe ce nu sunt cultivate. Vedem în România un potențial uriaș și tocmai de aceea ne-am schimbat distribuitorul. Există foarte multe diferențe între tractoarele ce pot fi găsite pe piață, dar noi ne numărăm printre cei mai buni. Încercăm să ținem pasul cu tehnologia și numai anul acesta vom lansa trei noi modele T5, T15B și T7HD. Alături de utilaje, cele mai importante lucruri sunt canalele de distribuție și service, dar și serviciile de garanție. Pentru tractoare oferim un an garanție pentru un moment”, a mai spus Marcelo Pedrazzini, business director New Holland.

DSC_0859

date de contact agroconcept


Abonați-vă GRATUIT la Agrointeligența - www.agrointel.ro!


Scrie un comentariu