• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • BUNĂTĂȚI de la Cris-Tim: 150 de rețete gândite de bucătari iscusiți. Produsele gata gătite pot fi servite la mic dejun, prânz sau la cină

    agrointeligenta.ro -

    Cris-Tim lansează o nouă provocare şi aduce în prim plan brandul BUNĂTĂȚI – un brand de produse gata gătite, perfecte pentru persoanele active, cu un stil de viaţă dinamic.

    Cu un nou design atractiv şi cu o varietate de peste 150 de produse la raft, Bunătăţi de la Cris-Tim atrage prin reţete deosebite, gândite de bucătari iscusiţi, realizate din ingrediente de cea mai bună calitate pentru un gust plin de savoare. Astfel, ajung pe mesele românilor produse delicioase din categoriile salate, grătare, meniuri si supe. Este uşor de ales şi de combinat, din cele peste 150 de reţete, masa perfectă cu influenţe ale bucătăriei româneşti sau internaţionale, indiferent că este vorba de mic dejun, prânz sau cină. Gama de produse conţine și reţete de post iar ambalajele sunt compatibile cu încalzirea la cuptorul cu microunde.

    Produsele Bunătăţi de la Cris-Tim se găsesc la raft în magazinele partenere și proprii.

    Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete și savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).

    Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands în categoria produse din carne, în urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România. Acest titlu a fost acordat pentru a 7 a oară consecutiv în 2015.

    De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate în piaţă, conform ultimului studiu U&A realizat împreună cu Mercury Research.


    Te-ar mai putea interesa

    Dispare subvenția APIA plătită pe hectar? Calculele care dau peste cap planurile fermierilor Mihaela Neagu, Fabrica de zahăr Luduș: Am încheiat cea mai grea campanie de recoltare a sfeclei de zahăr Inspectorii ANZ vor controla peste 1.000 de ferme de animale în perioada ianuarie-martie

    Ultimele știri

    Fermierul Neculai Dulceanu renunță la sfecla de zahăr: ”În doi ani avut pierderi de 190.000 de euro” Oierii, decizie tranșantă: Ori plafon de minim 50 de femele la ajutorul de 50 euro/cap, ori NIMIC! Prețurile la îngrășăminte continuă să crească și în februarie. Ureea, vândută cu 530 euro/tonă în Europa