• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Asociația Română a Cărnii, în pas cu tendințele apărute la nivel european

    agrointeligenta.ro -

    Încă de la începutul acestui an, Consiliul Director al Asociației Române a Cărnii a luat în discuție necesitatea informării și conștientizării consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a cărnii pentru găsirea unor soluții alimentare inovatoare și naturale pentru dezvoltarea unor produse cât mai sigure și de calitate superioară care să se înscrie în conceptul de „etichetă curată” și să răspundă astfel exigențelor consumatorilor.

    Potrivit unui comunicat de presă al ARC, impactul „etichetei curate” asupra industriei de procesare a cărnii constituie o preocupare activă a industriilor europene de profil și un subiect de discuție la nivel internațional, Franța urmând să găzduiască în luna septembrie 2017, un simpozion dedicat produselor din carne care va include și o dezbatere legată de eticheta curată.

    ”Primul pas a fost făcut deja, chiar de către președintele asociației (n.r. – Radu Timiș, fondator și președinte Cris-Tim) care de curând a și lansat primele produse cu etichetă curată, dar această tendință există și în portofoliul altor companii membre ARC care au pe piață produse ce se încadrează în acest concept”, se arată în comunicatul de presă al ARC.


    Te-ar mai putea interesa

    Avans APIA 2025 – subvențiile care intră în conturi până la finalul lunii Avans APIA 2025. Fermier: Au început plățile și pentru fermele de peste 10 hectare! Victorie morală pentru fermieri în dosarul neonicotinoidelor. Decizia luată de Înalta Curte!

    Ultimele știri

    Fermierii polonezi organizează un protest național ce va ține o lună întreagă. În decembrie fac miting la Bruxelles Cântărirea rapiței toamna pentru o fertilizare mai bună cu azot – formulă de calcul Ce mănâncă românii toamna. Carrefour și NielsenIQ au prezentat tendințele consumului de sezon