Nici faima lui Ghiță Ciobanul nu a putut ține piept chiriilor din Capitală: Celebrul oier și-a închis magazinul de brânză din București

Un an. Atât a rezistat magazinul lui Ghiță Ciobanul în Piața Progresul din Capitală. Cu o concurență puternică din partea altor producători din zona Ardealului, dar și cu o chirie pe măsura condițiilor moderne de vânzare, nici măcar faima celebrului oier din reclame nu a putut ține afacerea pe linia de plutire. Așa se face că Ghiță Ciobanul a dat faliment cu magazinul său de brânză din București și a decis să se întoarcă acasă, la oile lui, și, eventual, să caute să-și vândă produsele la Cluj.

„Nu-l mai am pe cel din Bucureşti (magazinul – n.r.), l-am închis, nu a fost acolo aşa vad bun şi era foarte greu şi cu animalele şi cu magazinul, era prea multă muncă şi câştig cam puţin”, a declarat Ghiţă Ciobanul pentru Adevărul.

Gurile rele spun că prețul pe care Ghiță Ciobanul îl cerea pentru brânza sa de Sibiu era prea piperat. Mai mult, oferta sa nu se diferenția cu nimic față de cea a altor magazine din Piața Progresul, care ofereau aceeași brânză, la un preț mai modest. Este de notorietate și faptul că la piața bucureșteană, una dintre cele mai moderne din țară, chiria pentru închirierea unui spațiu pornește de la circa 1.000 de euro, sumă la care se adaugă cheltuielile cu energia electrică și cu serviciile comune de care beneficiază comercianții (curățenie, pază, etc.).

În prezent, Ghiță Ciobanul s-a întors la Jina și caută să își deschidă un alt magazin în Cluj-Napoca. În paralel, plănuiește să își ridice o pensiune în Mărginime și să investească într-o stână turistică în Orăștie.



 

 

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*


ARIOSO